Skip to main content
Vraag

Wel kosten voor Spotify, entertainmentkorting na 6 maanden nog steeds niet geregeld

  • 6 September 2024
  • 7 reacties
  • 43 keer bekeken

In februari nieuw toestel met abonnement voor 2 jaar afgesloten. Als zeer trouwe klant heb ik natuurlijk internet, vaste telefoon en mobiele abonnementen bij KPN.

inmiddels vele malen gebeld over entertainment korting dat ik zou krijgen omdat ik ook Spotify via KPN heb. Ondanks alle beloftes van KPN en aangeleverde info en belletjes van mijn kant nog steeds geen resultaat.

Vandaag weer gebeld, zeker twee uur aan de telefoon gezeten, gewacht, doorverbonden en weer gebeld omdat de verbinding verbroken werd, geen resultaat. Laatste bericht is dat ik teruggebeld zou worden. Helaas, niets vernomen.

in wil met terugwerkende kracht de korting waar ik recht op heb. 

Hallo @notebh, leuk dat je (opnieuw) hebt gekozen voor KPN! 💚

Ik begrijp dat je graag Entertainmentkorting wilt ontvangen, omdat je Spotify Premium in jouw abonnement hebt. Heb je deze bij jouw mobiele abonnement genomen? Dan krijg je geen Entertainmentkorting. Dit is een namelijk een korting op het Thuis abonnement als je daar een entertainmentoptie toevoegt. Wil je de korting ontvangen? Dan zal je Spotify Premium daaraan moeten koppelen. Je kunt dit zelf regelen in MijnKPN.


Bedankt voor de reactie. Helaas geen nieuwe informatie.

Wanneer het zo simpel zou zijn, was het al lang geregeld. Geen van de medewerken KPN krijgt het voor elkaar en ik kan niets muteren omdat die optie om welke reden dan ook niet in beeld komt. Zie alle correspondentie en gespreksverslagen die inmiddels bij KPN vastgelegd zijn.
Ik wil met terugwerkende kracht de korting waar ik recht op heb.


Ik heb op dit moment geen toegang tot jouw abonnement, dus ik ga af op wat jij mij vertelt. Kan je misschien meer vertellen over wat er aan de hand is? Want zoals het nu lijkt, heb je dus geen recht op de Entertainmentkorting. Maar als je al een tijdje bezig bent met Spotify Premium op jouw Thuis abonnement te krijgen, dan wordt het anders. Dus, ja, vertel me asjeblieft meer. Dan kan ik met je meedenken!


Om een verhaal van zes maanden even op te schrijven valt niet mee. 
Ik heb zeker wel recht op entertainmentkorting maar het lukt niemand om Spotify te koppelen aan mijn thuisabonnement. Ik heb al vele jaren Spotify via KPN.
Ik heb op verzoek van KPN al stukken aangeleverd via kpnbewijslast@kpn.com maar nooit een reactie ontvangen. Ik zou teruggebeld worden maar ook dat is nooit gedaan. Ik heb voor een paar maanden een vergoeding gekregen maar opgelost is het nog niet.
Ik kan zelf wanneer ik inlog bij Spotify niets muteren omdat ze me doorverwijzen naar KPN.
Het lijkt een oorzaak te hebben in de systemen maar niemand die het tot nu toe op kon lossen. Al met al heb ik over dit onderwerp al zeker 5 uur aan de telefoon gezeten zonder resultaat. 
Het lijkt me het beste dat iemand mij belt en zorgt voor een oplossing.

Ik wil met terugwerkende kracht de korting waar ik recht op heb.  


Hmm, oke. Ik kan je niet bellen, maar ik kan wel kijken of ik iets voor je kan betekenen. Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.

Ook ben ik benieuwd naar het bewijslast dat je hebt geleverd per e-mail. Ik kan hier namelijk niet bij, dus ben daarvoor van jou afhankelijk.


Gelukkig ben ik vanochtend gebeld door een vriendelijke meneer van KPN back-office die kon muteren in Spotify. Hij heeft het vlot en netjes voor mij opgelost. Hij belde mij naar aanleiding van een 'ticket’ dat aangemaakt was. 

Op mijn vraag waarom hij wel kon muteren en de eerdere collega's niet gaf hij aan dat hij in de back-office meer bevoegdheden heeft en niet begrijpt waarom collega's blijven gissen een verkeerde dingen doen en niet eerder hulp inschakelen door een ticket aan te maken.

Enfin, ik ben geholpen en het heeft in dit laatste gesprek maar een paar minuten gekost terwijl ik hiervoor echt uren aan de telefoon gehangen heb.


Ah, fijn om te horen dat het is opgelost. :) 


Reageer