Skip to main content

Beste @Denise van KPN sinds juni heb ik vooral als ik onderweg ben een storing op 4g. Dat probleem ervaren veel klanten. Ik werd nav een enquete na 1 van mijn telefonische contacten door een medewerkster zelf terug gebeld. In dat gesprek op 1 augustus werd mij beloofd dat mijn toestel kosteloos zou worden omgeruild. Omdat ik niets vernam sindsdien heb ik deze week weer gebeld. Volgens jullie is sinds de update in IOS het probleem opgelost. Maar dat is niet juist. Is ook niet gecheckt bij mij. Nog altijd valt bij verplaatsing de verbinding met grote regelmaat weg. De medewerker die ik deze week sprak kan me niet verder helpen en geeft aan dat ik zeker nog een maand moet afwachten maar mijn geduld is op. Ik wil bereikbaar zijn onderweg en dat hoort ook bij de leveringsplicht die jullie hebben richting mij. Vervolgens diende ik toch maar een officiele klacht in. En nu ontvang ik net een standaard sms met weer de mededeling dat de storing in onderzoek is. Dat kan toch niet waar zijn? Drie maanden je klant laten wachten en niet leveren waarvoor wel trouw wordt betaald? Ik zou mogen verwachten dat mijn klacht minimaal de echte aandacht krijgt ipv een gestandaardiseerde reply. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Goedemorgen @CarlaG1970, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai.

Wanneer je een sms hebt ontvangen waarin wordt aangegeven dat de storing (nog steeds) in onderzoek is, betekent dit dat er een ticket is aangemaakt en dat onze technische dienst hier achter de schermen nog steeds mee bezig is. Hoe vervelend ik het ook vind (en ook volledig begrip heb voor jouw onvrede), vanaf hier kan ik je ook alleen maar vragen om dit af te wachten. Ik besef me terdege dat dit niet het antwoord is waar je op zit te wachten maar helaas kunnen wij als moderators van de Community er ook niet voor zorgen dat dit proces wordt versneld, het spijt me! 


Reageer