Skip to main content

Eindelijk gaat Radar meer tijd besteden aan het grote iPhone 11 probleem dat al 5 maanden gaande is. Graag invullen als je problemen hebt of problemen hebt ondervonden.

De link:

https://radar.avrotros.nl/artikel/oproep-heb-jij-verbindingsproblemen-op-je-iphone-11-bij-kpn-of-partners-61003

Goed nieuws! Ik heb de vragenlijst ingevuld.

Ik wacht inmiddels alweer 94 dagen en voel me door KPN echt niet serieus genomen. Hopelijk geeft dit KPN een zetje in de goede richting van een spoedige oplossing.

Bedankt voor het laten weten!


Ik heb ‘m ook ingevuld, maar wel aangegeven dat er voor mij wel uiteindelijk een oplossing is gekomen na maandenlang bellen. Hoop echt dat ze hier een item van gaan maken en dat de woordvoerder aan de tand wordt gevoeld.


Top. Ik heb de vragenlijst ook ingevuld, hopelijk krijgen we KPN via deze weg op de knieën.

Mij zijn ze hoe dan ook kwijt als klant. 


Al heb ik geen iphone ik heb hem wel ingevuld.

Aangezien ik ook al 5 maanden lang bezig ben met eerst 2x Samsung s23 die bij abonnementen horen begonnen, die beiden moeten verkopen/inruilen voor iets anders van KPN klantenservice om hulp te kunne blijven krijgen, wat resulteerde in 2x Samsung A55 met direct dezelfde problemen.

Vervolgens keer op keer alles heb gedaan wat er is gevraagd, dat 5 maanden lang zodra ik contact kreeg of had zelfs de klachtenafdeling vroeg mij deze dingen te doen.

Technische Dienst die tickets sluit want ik reageerde niet op simkaart in andere telefoon doen (ik heb de s23 op orders van KPN weggedaan voor ander toestel en dan weer ander toestel? ik ben geen telefoonzaak), ik reageerde niet op software van de telefoon updaten omdat ik dat bericht nooit heb ontvangen. Bovendien was er geen software update toen hun het gevraagd zouden hebben dus ticket zou hoe dan ook door dat niet te doen omdat het ook niet ging doordat er geen update was gesloten worden.

Technische Dienst heeft dingen gevraagd die niet van toepassing waren (al gedaan of het was er niet) en omdat je dat niet doet als reden gebruikt om ticket te sluiten met als reden dat je niet meewerkt waardoor je niet kan vragen om compensatie etc.

 

Klachtenafdeling heeft weer nieuwe tickets gemaakt die hun nu in de gaten houden/volgen omdat Technische Dienst het antwoord moet geven kan KPN het oplossen ja of nee.

Nee: dan moet er compensatie komen of ander voorstel eventueel artikel 13.2 maar dat wordt bepaald door de Technische Dienst (ja raar maar waar echt zo gezegd en gehoord)

Ja : dan heb je pech en heeft ticket klagen etc geen nut en moet je daarmee stoppen en gewoon betalen

Mijn ervaring en dat heb ik zover mogelijk en waar mogelijk ook uitgelegd bij de bovenstaande link.

 

Ben benieuwd wanneer het op tv gaat komen, zal nog wel even duren maar wil het wel zien.


Reageer