Skip to main content

Ik heb een aantal maanden geleden gemeld dat ik weinig tot geen gsm netwerk heb. Dat is top opgelost. Met de klantenservice bellen is altijd top duidelijk mailtjes altijd top. Erg blij met de service van kpn

Hi @Jcm21, erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit aan ons te laten weten.

Wordt gewaardeerd! 


Inderdaad een mooi bericht! 😊


En wat is de oplossing? Ging dit ook om het iPhone SE/11/12 probleem?


Ik heb een nieuwe telefoon gekregen van iphone 11 in een 13 er zat een storing in de iphone 11 ofzo wat hun niet konden vindne


Ik ben blij dat het probleem voor je is opgelost. Gelukkig heeft het maar een paar maanden geduurd. Dat geeft hoop voor de mensen die ook “maar” een paar maanden aan het wachten zijn.

Ook een beetje jaloers dat je ondanks die maandenlange storing nog steeds blij bent. Ik ben dan zo een type dat het belachelijk vindt dat het zo lang moest duren. Mij maak je dan niet blij, maar gewoon minder boos :)


Ach je moet gewoon geduld hebben de mensen bij kpn doen er alles aan hoe wil je ook alle mensen tegelijk helpen. Geduld is een schone zaak bereik je t meest mee 


Geduld hebben is zeker belangrijk! Ik denk echter dat er genoeg geduld getoond is. Het is namelijk zeker niet zo, dat de storing maandag begonnen is en men direct een oplossing eist. Er wordt al 5 maanden hetzelfde gezegd en met loze beloftes gestrooid. Voor de iPhone 11 is er inmiddels wel iets draaiende, maar nog zeker niet overtuigend. Voor een andere grote groep klanten met een SE, 12 of een Android toestel, is er nog niet eens een erkenning. Ik denk dat ongeduld dus ook niet het juiste woord is. Het is de toon die de muziek maakt, en het KPN-orgel speelt al die maanden al erg vals, maar in veel gevallen zelfs niet. Met een mooi woord: 'Struisvogelpolitiek'. 


Reageer