Skip to main content

Ik heb de code VSCAN 15 AAN naar 1266 ge-sms’t, en krijg de volgende reactie: “Beste klant, jouw aanmelding van de VS/Canada databundel van 15 GB is helaas niet mogelijk. Ga voor meer informatie naar kpn.com/extrabundel. Groet, KPN” 

Wanneer ik de link volg voor meer informatie, of de andere topics over dit onderwerp lees, kom ik alleen tegen dat je VSCAN 15 AAN naar 1266 moet sturen om de bundel aan te zetten. Geen oplossing voor het feit dat deze code niet wordt geaccepteerd.

Help!

Hoi @Tinui 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat het niet lukt om deze buitenlandbundel voor de VS en Canada te activeren, op jouw mobiele aansluiting van KPN.
Er wordt duidelijk gezegd dat dit niet mogelijk zou zijn, en nu is de vraag waarom?

Daarom de volgende vragen:

  • Welk KPN mobiel abonnement heb je momenteel?
  • Hoe lang heb je dit abonnement al lopen?
  • Staan er toevallig facturen open bij KPN?
  • Van welk mobiel netwerk maak je gebruik in de VS of Canada? 

Ik hoor het graag van je!


Hi Michel,

 

Dank je wel voor je reactie. 
Op je laatste vraag kan ik nog geen antwoord geven. Betekent dit dat ik de code VSCAN 15 AAN pas kan sturen wanneer ik in Amerika ben?


Hoi @Tinui 

Dank voor je reactie terug.

Zou je ook nog even antwoord willen geven op mijn gestelde vragen?
Die zijn namelijk van belang om je goed te kunnen helpen en adviseren.

De code voor de buitenlandbundel, kun je al in Nederland versturen.
Ik adviseer dat altijd 24 uur voor vertrek te doen, zodat de bundel actief is zodra je land in de VS.
Je hoeft dus niet te wachten totdat je in de VS of Canada bent.


O sorry, ja natuurlijk:

•ik heb nu het KPN 2017 zorgeloos instap abonnement

•Hoe lang ik dit abonnement precies heb weet ik niet, maar het is al een aantal jaar

•Er staan geen facturen open bij KPN

•Ik ben vandaag aangekomen in de VS en maak gebruik van Verizon.

Nogmals dank voor je reactie, ik hoop dat je me verder kunt helpen.

 


Reageer