Skip to main content

Ik heb sinds een aantal maanden last van verbindingsproblemen met de OnePLus 10 Pro. 

Ik heb meerdere malen per dag ineens geen bereik en telefoongesprekken worden halverwege het gesprek beeindigd of geen internet verbinding tijdens het internetten op 4/5g. Het toestel wordt ook erg warm, totaal niet tevreden over deze dienstverlening. Het toestel is vorig jaar aangeschaft. Inmiddels is er een nieuwe simkaart erin gegaan maar dat heeft het probleem niet opgelost. KPN heeft een ticket aangemaakt (als goed is) en ik zou bericht moeten krijgen.

Hopelijk komt KPN snel met een oplossing, want dit schiet anno 2024 niet op!

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Hallo en welkom hier op de KPN community @OmrOzTR. Last hebben van slecht of überhaupt geen bereik is natuurlijk enorm lastig en vervelend. Ik lees in jouw post, dat er al wel een melding bij de technische dienst  in behandeling is. Men zal de issues onderzoeken en hopelijk is er snel een oplossing. 


Hoi,

 

ik heb dus precies hetzelfde probleem….


Voor jou geldt dan hetzelfde @Matthijs1982. Voor problemen met met mobiele bereik kan er via de klantenservice een melding worden geregistreerd. Als dat nog niet gedaan is, dan raad ik je aan om dat te laten doen. 


Reageer