Skip to main content

Hoi, 

 

Sinds kort heb ik zeer slecht bereik met 4G op mijn iPhone 11. Hij maakt niet tot nauwelijks verbinding. Ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd toe te passen (https://www.kpn.com/service/ugs/storing-mobiel-internet en VolTE staat ook aan), maar dit lijkt niet te werken. Zodra ik Wifi-verbinding heb, is er niets aan de hand. 

Wat kan ik doen om dit op te lossen? Op deze manier is mijn telefoon niet goed werkbaar. 

 

Ik hoor het graag!

Ik kreeg van de week ineens een mail met terugbetaling ivm storing.
Zijn er meer mensen die dit ontvangen hebben?


https://radar.avrotros.nl/artikel/oproep-heb-jij-verbindingsproblemen-op-je-iphone-11-bij-kpn-of-partners-61003
 

 

voor degene die nog steeds problemen hebben. Misschien even invullen 


Ik kreeg van de week ineens een mail met terugbetaling ivm storing.
Zijn er meer mensen die dit ontvangen hebben?

Nope 


Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik hoor nog steeds he-le-maal niets vanuit KPN. En intussen nog steeds akelige karige verbinding op mijn iPhone 11 en iPhone SE 2020…. 
Zijn er nog meer die nog steeds niet vernomen hebben? Of heeft iedereen al een oplossing aangeboden gekregen? 

Oh, dit is de eerste melding van iemand die ook een SE (2020) heeft, ik dus ook en heb dezelfde ervaring v.w.b. 4G en geen/slecht internet. Wanneer komt er een fix? Heb ook niets vernomen maar heb dan ook niets persoonlijk gemeld aan KPN alleen enkel via dit forum.


Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik hoor nog steeds he-le-maal niets vanuit KPN. En intussen nog steeds akelige karige verbinding op mijn iPhone 11 en iPhone SE 2020…. 
Zijn er nog meer die nog steeds niet vernomen hebben? Of heeft iedereen al een oplossing aangeboden gekregen? 

Oh, dit is de eerste melding van iemand die ook een SE (2020) heeft, ik dus ook en heb dezelfde ervaring v.w.b. 4G en geen/slecht internet. Wanneer komt er een fix? Heb ook niets vernomen maar heb dan ook niets persoonlijk gemeld aan KPN alleen enkel via dit forum.

Ik zou wel een ticket aanmaken als ik jou was via het 0800 nummer. Anders krijg je misschien geen compensatie of regeling.


Kan dat ook online? Wat moet ik doen als ik bel?


Kan dat ook online? Wat moet ik doen als ik bel?

Kan alleen telefonisch. Je moet ze gewoon bellen en zeggen dat je een iPhone hebt en verbindingsproblemen heb en je hebt gelezen dat het een bekend probleem is en jij er nu ook last van hebt, dus of ze een ticket kunnen aanmaken.

 


Ok, ga ik even doen. Bedankt.


Gebeld en ticket is aangemaakt, kan een maand duren voordat er actie ondernomen wordt want de rij is lang, wat begrijpelijk is. Is inmiddels ook bij KPN duidelijk dat de SE 2020 toestellen er ook last van hebben, zelfde generatie. Nou afwachten maar….


Reageer