Skip to main content

Het vervelende is dat KPN doet alsof t aan onze telefoon danwel verbinding ligt.

Ik hoor zoveel klachten dat de verbinding slecht is sinds een paar maanden.

Die maar eerst dit of doe maar dat…

Zo triest... het enige wat goed gaat is de rekening..

Maar betaal niet te laat hoor..

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Hoi @Andre1960, welkom terug op onze community! Wat balen dat je verbinding slecht is! Het is altijd wat lastig vast te stellen waar hier de oorzaak zit. Kun je je simkaart eens proberen in een ander toestel? Dat is de makkelijkste manier om uit te sluiten dat het in je toestel zit.

Als je hierover graag contact hebt met de klantenservice is bellen wel altijd de snelste optie. Je kunt ons daarvoor bereiken op 0800-0402


Nou nee dat is het niet. Mijn vrouw heeft uiteraard ook KPN en heeft het zelfde probleem. Ik  zit dit nu te typen met net 1 streepje verbinding. 

Ik hoor overal om me heen dat iedereen dit probleem heeft en het forum staat er vol mee..landelijk.. jullie proberen het probleem steeds bij ons als klant  te leggen. Ga eens verder zoeken. Op deze manier raak je klanten kwijt.

Er staan drie KPN masten om me heen en weinig hoogbouw dus dat kan het niet zijn. 

Ik ben er zowat klaar mee..


Ik snap goed dat dit frustrerend is maar om dergelijke issues in kaart te brengen hebben mijn collega's alle informatie nodig die ze kunnen krijgen.
Als jullie nog steeds issues hebben wil ik jullie echt vragen om even te bellen en eventueel een ticket aan te laten maken!


Reageer