Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem sinds 3 weken. ‘E’ signaal, dan even 4 of 5G, daarna weer terug naar ‘E'.

2 weken geleden een ticket aangemaakt en zou binnen 2 weken teruggebeld worden….zojuist gebeld, maar ze hebben de wachttijd verhoogd, omdat het druk is...naar 1 maand!

Als er zoveel mensen zijn die dit probleem, en dit speelt al een tijdje, dan moet er toch ook een oplossing zijn? Waarom publiceren ze de oplossing niet, zodat iedereen zelf het kan aanpassen.

Ik heb een S24 van KPN en dus ook het abonnement. Dus één maand geen fatsoenlijk gebruik kunnen maken van het toestel en abonnement.

Heel vreemd dat ze niet een oplossing plaatsen en je dus moet afwachten. Kan toch niet iets individueels zijn? 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Reken nog zeker 6 weken bij die 2 weken op. Ik hoop voor je dat de technische dienst tzt. een oplossing heeft!

Hoi @AceKing. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk een oplossing wilt. De meldingen die bij ons binnenkomen, worden geanalyseerd door onze technische dienst. Helaas is er momenteel nog geen oplossing beschikbaar. Zodra er nieuws is, laten we het je meteen weten. Onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat er snel een oplossing komt!

Hoi @AceKing. Ik begrijp dat je zo snel mogelijk een oplossing wilt. De meldingen die bij ons binnenkomen, worden geanalyseerd door onze technische dienst. Helaas is er momenteel nog geen oplossing beschikbaar. Zodra er nieuws is, laten we het je meteen weten. Onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat er snel een oplossing komt!

Hi,

Dus de wachtrij bestaat uit klanten die worden teruggebeld door KPN en die dan worden medegedeeld dat er geen oplossing is?

Ik begrijp het niet helemaal. Is er nu wel of geen oplossing…? Wat krijgen de KPN klanten met dezelfde vraag te horen die nu wel gebeld worden?

Dat is nu inderdaad de stand van zaken @AceKing . De technische dienst heeft mij afgelopen maandag telefonisch medegedeeld, dat er nog niet eens zicht is op een mogelijke oorzaak. Case ging "verder de organisatie in". Gaat nog wel even duren dus.. Sinds vandaag ben ik klant bij Odido en geen enkele uitval tot nu toe gehad, veel stabieler en zelfs speedtesten van 800mbps, terwijl KPN zelden boven de 300 kwam, met het hoogste abonnement. Ik durf het haast niet te zeggen na al die maanden problemen. 

Dat is nu inderdaad de stand van zaken @AceKing . De technische dienst heeft mij afgelopen maandag telefonisch medegedeeld, dat er nog niet eens zicht is op een mogelijke oorzaak. Case ging "verder de organisatie in". Gaat nog wel even duren dus.. Sinds vandaag ben ik klant bij Odido en geen enkele uitval tot nu toe gehad, veel stabieler en zelfs speedtesten van 800mbps, terwijl KPN zelden boven de 300 kwam, met het hoogste abonnement. Ik durf het haast niet te zeggen na al die maanden problemen. 

OMG, dat meen je niet. Ik ga de voorwaarden eens lezen, kan ik ook onder het abonnement uit!

Ik denk inderdaad dat als je zo snel mogelijk een oplossing wilt, je moet overwegen en analyseren of overstappen naar een andere provider, een mogelijkheid is @AceKing.

Nog steeds niks vernomen van KPN….ongelofelijk. 

Was ik al wel bang voor. En om eerlijk te zijn: ik denk ook niet dat er iets gaat komen @AceKing .

De laatste communicatie die ik met KPN gehad heb, is dat men stabiel 4G levert en daarmee is de leveringsplicht voldaan. 5G is ‘maar’ een aanvulling en niet het hoofdnetwerk wat je afneemt. Ik heb die praat overigens juridisch niet voldoende getoetst. Had geen zin in nóg meer strijd en communicatie met deze ballenclub. Ben blij dat er eindelijk rust in de tent is, door een provider die wél weet hoe een netwerk stabiel houden werkt. En dat terwijl ze de meeste innovaties doorzetten op het moment!

Radar is wel bezig, dus wellicht dat er dan wat ogen geopend worden.

Was ik al wel bang voor. En om eerlijk te zijn: ik denk ook niet dat er iets gaat komen @AceKing .

De laatste communicatie die ik met KPN gehad heb, is dat men stabiel 4G levert en daarmee is de leveringsplicht voldaan. 5G is ‘maar’ een aanvulling en niet het hoofdnetwerk wat je afneemt. Ik heb die praat overigens juridisch niet voldoende getoetst. Had geen zin in nóg meer strijd en communicatie met deze ballenclub. Ben blij dat er eindelijk rust in de tent is, door een provider die wél weet hoe een netwerk stabiel houden werkt. En dat terwijl ze de meeste innovaties doorzetten op het moment!

Radar is wel bezig, dus wellicht dat er dan wat ogen geopend worden.

Bedankt voor de extra info! Zelfs 4G zwakt af tot het E signaal na 1-2 minuten. 

Ik heb KPN vorige week in gebreken gesteld. Moet ze officieel dan nog een redelijke termijn geven op hersteld...haha. Moet niet gekker worden als jezelf geen redelijke termijn tot herstel krijgt. Of is 2 maanden redelijk?! 

Zit nu op telefoon van zaak te werken als 'oplossing'. De Samsung die ik heb is via afbetaling bij KPN aangeschaft. Deze vorige week aangeboden ter reparatie met het 4/5G probleem. Wat denk je? Geen problemen met de functionaliteit gevonden. Dus dat heb ik al uitgesloten.

Hierna gaat het naar de rechtsbijstand!

Reageer