Skip to main content

Hoi allemaal,

 

ik denk dat we het allemaal een beetje zat zijn dat KPN maar niet met een passende oplossing komt. 
 

dat het internet probleem groot is, dat heb ik ook wel door, maar dat KPN ons niet informeer naar het probleem en niet met een compensatie of tussen oplossing komt met bijv leentoestellen kan gewoon niet voor zo’n groot bedrijf. 
 

nu ben ik zelf niet van de media, maar misschien kunnen we onze krachten bundelen om naar Kassa of radar te gaan/mailen om deze storing zonder oplossing van KPN openbaar te maken. 
 

Wie is hier voor in? 

Ook ik en mijn vrouw hebben al maanden problemen met onze IPhone 11. Op het wifi in huis of bij andere thuis geen probleem. Maar zodra we op 4G moeten dan is het over en uit. Wekelijks gebeld met KPN maar elke keer hetzelfde antwoord: er wordt aan gewerkt, we moeten geduld hebben 😡.

Dus ik sluit mij zeker bij je aan


Ik doe mee ! Je kunt nu geen dag meer zonder - parkeren etc overal mobiel internet voor nodig. 
ik wil nu een nieuwe telefoon kopen en heb kpn gevraagd met welke iphone ik er geen last van heb : weten ze niet. Kan ook combi met je simkaart zijn !! KPN kom ten minste met een advies waardoor ik morgen weer kan meedraaien ! Welke iphone of een nieuwe sim of evt een nieuw of extra telefoonnummer of allebei maar 30 dagen wachten voor je ticket aan de beurt en dan maar niks hebben gaat niet ! 


Ik heb al 3 maanden geen internet. Mijn simkaart doet het niet op modellen ouder dan de iPhone 13 lijkt het. Hij heeft het wel gedaan op een iPhone 15. Ik ben een tijdje gestopt met mijn abonnement betalen want ik heb toch niks aan mij abonnement 


Ik doe mee ! Je kunt nu geen dag meer zonder - parkeren etc overal mobiel internet voor nodig. 
ik wil nu een nieuwe telefoon kopen en heb kpn gevraagd met welke iphone ik er geen last van heb : weten ze niet. Kan ook combi met je simkaart zijn !! KPN kom ten minste met een advies waardoor ik morgen weer kan meedraaien ! Welke iphone of een nieuwe sim of evt een nieuw of extra telefoonnummer of allebei maar 30 dagen wachten voor je ticket aan de beurt en dan maar niks hebben gaat niet ! 

Ze probeerde mij ook te forceren om een nieuw toestel te kopen en zeiden dat het ligt aan mijn iPhone. Maar een andere simkaart van een andere maatschappij doet het wel gewoon.


Ik heb al 3 maanden geen internet. Mijn simkaart doet het niet op modellen ouder dan de iPhone 13 lijkt het. Hij heeft het wel gedaan op een iPhone 15. Ik ben een tijdje gestopt met mijn abonnement betalen want ik heb toch niks aan mij abonnement 

Dat is heel zinvol omdat je dan met incasso bureaus en kosten te maken krijgt…

 

Ik zou een dezer dagen gebeld worden ben benieuwd 🤨 

Maar ik verwacht dus niks en dat bellen vergeten wordt


@Rajeev 

Kan het misschien zijn dat je kpn simkaart kapot is? Je kunt gratis een nieuwe simkaart aanvragen. 


Reageer