Skip to main content

Ik heb sinds kort via via ook een Box 12 met de de oude 60E software. Daaraan hangen nu 3 SuperWifi 2 punten.

Wordt deze Box 12 en de SuperWifi 2 punten nu ook automatisch voorzien van de KPN Software?

Of werkt dat nog steeds niet als je er SuperWifi 2 punten aan hebt hangen?

Gaat het nu nog steeds in batches of worden alle Box 12 modems nu voorzien van KPN Software, gezien KPN nu ook al begonnen is met de uitrol van KPN Software op de Experia Box v10?

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb dat destijds van medewerkers in deze support groep gehoord. Elke keer werd er gezegd dat het vanwege een vage reden niet gelukt was. Ik heb nog steeds geen mail ontvangen. 

Ik vind het erg klantonvriendelijk van KPN.

Niet geschoten, altijd mis inderdaad @Berpie74 😉 Maar helaas is't echt niet mogelijk, gezien jullie situatie hoop ik dat jullie snel aan de beurt zijn!

@Maja van KPN is er dan een indicatie wanneer de update er zal zijn? Hoef geen datum, maar een maand zou wel prettig zijn.

Ik had je hier graag meer over willen vertellen @Berpie74, maar het is echt niet te zeggen wie er wanneer aan de beurt is en hoe lang de uitrol nog zal duren. 

@tobo01 er is geen vage reden; nog niet alle modems zijn aan de beurt geweest en er volgen nog een aantal batches. Hoe lang het duurt voordat jouw modem de update zal krijgen, daar kunnen we helaas niets over zeggen. 

Lekker vaag allemaal @Maja van KPN . Waarom niet iedereen. 

Ik had je hier graag meer over willen vertellen @Berpie74, maar het is echt niet te zeggen wie er wanneer aan de beurt is en hoe lang de uitrol nog zal duren. 

@tobo01 er is geen vage reden; nog niet alle modems zijn aan de beurt geweest en er volgen nog een aantal batches. Hoe lang het duurt voordat jouw modem de update zal krijgen, daar kunnen we helaas niets over zeggen. 

@Maja van KPN Wanneer is dan de laatste batch? Hiervoor is een planning.

De planning hiervoor is niet in beton gegoten @Berpie74, dus er bestaat geen antwoord op jouw vraag wanneer de laatste batch zal zijn. We voeren de uitrol uit zo snel als technisch gezien mogelijk is, hopelijk duurt het voor jou niet meer zo lang!

Zonder bericht toch een update ineens midden op de dag. Modem en 1 SuperWifi 2 gingen goed. De twee andere SuperWifi 2 punten moest ik even resetten. Bij mij is alles bekabeld en werkt top! 

Heel fijn @nican, dan is er vanmiddag wellicht weer een batch geweest! Ik hoop dat er meer mensen uit dit topic bij die batch in zaten 😊

Heel fijn @nican, dan is er vanmiddag wellicht weer een batch geweest! Ik hoop dat er meer mensen uit dit topic bij die batch in zaten 😊

Helaas….

Het gaat hierbij inderdaad om een volledige reset en ik snap heel erg goed dat je daar niet echt om staat te springen @Sjuip 😬 Er is echter een reden dat de update niet gelukt is bij jou, dus ik heb sterk het vermoeden dat we het niet voor elkaar gaan krijgen om de software te pushen als je de reset níét uitvoert.

Tien dagen terug reset uitgevoerd🥵. Vandaag ineens nieuwe software. Zonder waarschuwing. Ik merkte het pas omdat ik mijn 'slimme' meter niet meer kon uitlezen - de dongel was de WiFi kwijt. Maar evengoed: eind goed, al goed🙂. Morgen kijken of ik mijn (niet bedrade) SuperWiFi's weer aan de praat krijg...

Top dat jij hem nu ook ontvangen hebt @Sjuip! Mocht het niet direct soepel verlopen met de SuperWifi punten: KPN SuperWifi installatie en gebruik

Helaas….

Ik heb zelf een reset gedaan van alle apparatuur 3 dagen ervoor. Eerst de SuperWifi’s ontkoppeld en gereset. Toen modem instellingen opgeslagen en gereset. Als ik hier op het forum lees lijkt dit soms toch iets te triggeren waardoor het na een aantal dagen wel lukt. Maar goed, dat kan evengoed toeval zijn gezien er miljoenen aansluitingen zijn. Probeer het even zou ik zeggen.

De planning hiervoor is niet in beton gegoten @Berpie74, dus er bestaat geen antwoord op jouw vraag wanneer de laatste batch zal zijn. We voeren de uitrol uit zo snel als technisch gezien mogelijk is, hopelijk duurt het voor jou niet meer zo lang!

@Maja Ik ben er klaar mee. Inmiddels een set van Fritzbox aangeschaft. Werkt eigenlijk “out of the box”. WiFi ook behoorlijk beter. De Box 12 en de beide Super WiFi punten terug in de doos op zolder.

Geeft ook vrijheid met overstappen naar een andere provider.

Jammer @Berpie74, ik had gehoopt dat jij ook bij de vorige batch zou zitten maar dan zou je dan al gemerkt moeten hebben natuurlijk. Wel heel fijn dat je met de Fritzbox set nu iets in huis hebt gehaald dat helemaal naar wens is!

Reageer