Skip to main content

Goedendag allemaal,

Ik heb sinds kort mijn intrek genomen in mijn nieuwe huis en ben druk bezig nu alles klaar is wil ik met mijn vrienden lekker gaan gamen alleen dit kan via bepaalde servers die ik op mijn computer heb staan en hier moet ik voor portfowarden alleen loop ik tegen het probleem aan dat ik alles stappen die **hier staan** heb gevolgt en nog steeds geen resultaat. Het gaat om Fivem met als poort 30120 

Ik kan de game in mijn netwerk wel localiseren maar niet via het buiten ipaddress

Screenshots

*Note: Zowel TPC geprobeerd als de rest

Hey @RemcoPlugin, welkom hier! Zo op het eerste gezicht ziet dat er prima uit. Open deur: het LAN IP klopt? Kan zijn, met een verhuizing waarbij je alles opnieuw hebt moeten aansluiten, dat er iets veranderd is ten opzichte van eerder en dat het LAN IP een andere is.

Wat merken jij en je medespelers verder precies? Foutmeldingen, dat soort dingen. En hoe zit het met je serverinstellingen, zijn daarin dingen veranderd, kun je nog verder dingen aanpassen die van invloed kunnen zijn. Alle beetjes informatie kunnen helpen in de zoektocht naar oorzaak en oplossing.

Hoi @Erik van KPN 

Niemand kan verbinding maken met mijn buiten ip

Alleen intern kan ik verbinden

Als.ik zo poortheck doen op internet dan blijft hij op gesloten terwel ik bij mijn vorige router exact het zelfde doe als bij m'n nieuwe router

Voor de rest krijgen we geen foutmeldingen alleen dat de poorten dicht zijn

Ik kreeg ook van iemand te horen dat ik op CNAT (Carrier grade Network Address Translation) zit waardoor ik niet kan portforwarden

Ik kreeg ook van iemand te horen dat ik op CNAT (Carrier grade Network Address Translation) zit waardoor ik niet kan portforwarden

Dat is niet zo. Heeft er niets mee te maken. Er zijn vroeger problemen geweest met port forward nummers op 10000 of hoger. Is er de mogelijkheid om een nummer onder 10000 te kiezen.

Andere oplossing is de nieuwe software generatie op de box verkrijgen.

Dat is niet zo. Heeft er niets mee te maken. Er zijn vroeger problemen geweest met port forward nummers op 10000 of hoger. Is er de mogelijkheid om een nummer onder 10000 te kiezen.

Andere oplossing is de nieuwe software generatie op de box verkrijgen.

Nee helaas zijn dit poorten die je door de game verkrijgt en niet zomaar mag aanpassen 

Reageer