Skip to main content

In de veilg browser app kun je niks inspreken omdat de microfoon is uitgezet.

Hoe kan ik dat oplossen

Hallo @Abraham46 misschien de microfooninstellingen in je pc even controleren???

 


Beste JanD

Bedankt voor je reactie 

Deze zijn bij alle apps en instelling gecontoleerd en aangezet. 

Bij de normale chrome  app  doet de microfoon het wel.

Groeten 

Bram


Hallo @Abraham46 , je hebt het over apps. dus het gaat niet over de microfoon op een pc???

 


Sorry Jan D mijn schuld ik praat over mijn Samsung telefoon.


Sorry Jan D mijn schuld ik praat over mijn Samsung telefoon.

Dan kan ik je helaas niet verder helpen, ik ben niet bekend met Samsung.

Succes verder, misschien dat andere forumleden met kennis van zaken je hier verder kunnen helpen @Abraham46 


Toch bedankt voor al je moeite fijne dag nog.


Hoi @Abraham46, welkom! De Veilig browsen app is er specifiek op gericht om je te beschermen tegen malafide praktijken op het internet. Het kan zijn dat van daaruit de microfoon ook geblokkeerd wordt. Maar, zeker weten doe ik dit niet, dus ik heb hier navraag over gedaan. Zodra ik meer weet hoor je van me.


Bedankt Erik  wacht je bevindingen af


Ik heb nu al een eerste reactie terug, @Abraham46. Dit zou niet moeten gebeuren, dus willen we graag meer informatie. Kun je aangeven:

  • Welke Samsungtelefoon heb je precies?
  • Welke Androidversie staat erop?
  • Bij welke website of dienst die je in de Veilig browsen app opent wil je de microfoon gebruiken?

​​​​​​​


Samsung A54

Android 14

Ik open de veilig browser druk op de microfoon dat zegt hij: Gesproken opdracht uitgezet. En kan verder niks dan vraag intypen.


Dank je, @Abraham46. Dus het is al gelijk als je de Veilig browser opent bij de startpagina. Dat is een zoekmachine begrijp ik, welke? Google, of een andere? 


ja en het is google chrome


Top, dank voor je antwoorden, @Abraham46. Ik heb het doorgegeven, en we gaan met F-Secure in overleg wat hier precies gebeurt en wat we eraan kunnen doen! Ik kom er bij je op terug zodra ik meer weet.


Hartelijk dank ik ben benieuwf


Reageer