Skip to main content

Hi,

Ik wil graag het DisneyPlus-abonnement in mn entertainmentpakket aanpassen van premium naar standaard (2 streams zonder reclame is voor mij zat). 

Nu klik ik al n halfuur rond op de kpn-website maar kan die optie niet vinden. 

Is de optie via KPN om naar een standaard-DisneyPlus abonnement te gaan er eigenlijk, en zoja hoe pas ik dit aan?

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op de community @Inkgrid. Wij bieden alleen Disney+ Premium aan, Standaard hebben wij niet. Daardoor kan je die optie niet vinden op onze website.

Als je nu Disney+ Standaard wilt kan je Disney+ bij ons stopzetten, en bij Disney+ zelf een nieuw abonnement afsluiten.

Meer informatie over Disney+ bij KPN: 

Hallo @Inkgrid ,

Je zult hiervoor moeten wachten tot 28 november 2024. Dan kun je het via MijnKPN aanpassen. 

Vanaf 28 november 2024 kan je bij KPN kiezen uit drie Disney+ abonnementen. Disney+ Standaard met reclame, Disney+ Standaard en Disney+ Premium. Hieronder lees je de verschillen tussen de abonnementen. 

Dit zijn de nieuwe Disney+ abonnementen per 28 november…….. 

Lees verder op: 

https://www.kpn.com/entertainment/disneyplus

(veel gestelde vragen) 

Het is inmiddels 28 november. Weet hier iemand waar ik dit kan aanpassen?

Hi ​@M_Peror! Het blijkt dat het toch niet lukt om vandaag je Disney+ abonnement te kunnen wijzigen.
We werken eraan om dit zo snel mogelijk rond te krijgen. Tot nader orde dus. Als we verdere informatie hierover hebben, dan laten we het hier weten!

Het is nu 29 november en nog steeds niet mogelijk om disney + aan te passen op het standaard aanbod. Niet terecht want nu betaal je alsnog voor disney plus premium.

@KPN ik neem aan dat nu het aanpassen nog niet kan nog gewoon het oude tarief in rekening zal worden gebracht?! 

@KPN ik neem aan dat nu het aanpassen nog niet kan nog gewoon het oude tarief in rekening zal worden gebracht?! 

Nou dus niet ik wil ook aanpassen kreeg net factuur en wordt gewoon 13.99 gerekend tot eind december

Kan het misschien op de site van MijnKPN vermeld worden dat het Disney abonnement niet gewijzigd kan worden? Ben zowel vandaag als gisteren lang bezig geweest te zoeken waar ik dat kon doen. 

Kan het misschien op de site van MijnKPN vermeld worden dat het Disney abonnement niet gewijzigd kan worden? Ben zowel vandaag als gisteren lang bezig geweest te zoeken waar ik dat kon doen. 

Dat zou per 28 november mogelijk moeten zijn (zie eerder dit topic)

Ja, maar dat is dus niet het geval. Zie bericht van Sanne van de KPN eerder. Als jij WEL weet waar dat staat zou een link heel fijn zijn.

Ja, maar dat is dus niet het geval. Zie bericht van Sanne van de KPN eerder. Als jij WEL weet waar dat staat zou een link heel fijn zijn.

Niets mogelijk nog zegt kpn we moeten geduld hebben kreeg ik door.

Ik probeerde het ook al te zoeken omdat het inderdaad per 28 november mogelijk zou zijn. Ik heb voor nu mijn Disney premium maar opgezegd en zal het t.z.t. wel opnieuw activeren als standaard. Beetje jammer wel!

Ik probeerde het ook al te zoeken omdat het inderdaad per 28 november mogelijk zou zijn. Ik heb voor nu mijn Disney premium maar opgezegd en zal het t.z.t. wel opnieuw activeren als standaard. Beetje jammer wel!

KPN blinkt sowieso uit in klantvriendelijkheid de laatste tijd. Wacht ook al op een aangemaakt ticket voor mobiele problemen sinds begin oktober (!). Ondertussen wel gewoon incasseren natuurlijk

Goedenavond allemaal!

Het was inderdaad de bedoeling om de nieuwe abonnementsopties vanaf 28 november beschikbaar te maken. Helaas zijn we bij de lancering tegen enkele technische uitdagingen aangelopen, waardoor dit op dit moment nog niet mogelijk is.

We werken hard aan een oplossing en verwachten dat dit in de loop van dinsdag 3 december is opgelost. Vanaf dat moment kun je je abonnement eenvoudig aanpassen naar de gewenste abonnementsoptie.

Update: sinds 03 december 2024 is het mogelijk om te kiezen voor één van de nieuwe abonnementsopties van Disney+ bij KPN.

Wat betreft de kosten: zolang de downgrade nog niet mogelijk is, blijft het huidige tarief van Disney+ Premium van toepassing. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Ik heb de vraag uitstaan hoe we dit het beste samen met jullie kunnen oplossen. 

We houden jullie hier in ieder geval op de hoogte van verdere updates (sorry voor jouw zoektocht, ​@Margreet26 😓)

We vragen jullie vriendelijk om nog even geduld te hebben tot de nieuwe opties beschikbaar zijn. Zodra de nieuwe abonnementsopties beschikbaar zijn, geven we dit direct aan, zodat je je abonnement kunt aanpassen. Op dat moment heb ik vast ook een antwoord ontvangen op mijn vraag.

Wordt vervolgd! 

Het is inmiddels 29 november en ik zou graag mijn Disney account willen aanpassen. Tot op heden lijkt dat nog niet te kunnen via KPN. Wanneer kan dit wel?

Admin: Vraag naar centrale topic verplaatst

Dank voor de duidelijke update. 

@Cindy191981 Ik heb je vraag hier naartoe verplaatst zodat je op de hoogte kan blijven

@Cindy191981 Dit kreeg ik net door via messenger kpn over de kosten disney + Premium over aanpassen welk je kunt kiezen standaard of standaard met reclame.

De kosten worden verrekend vanaf de datum dat de wijziging is doorgevoerd. Vanaf dat moment maak je namelijk ook daadwerkelijk gebruik van de betreffende Disney+ variant. :-)

Hi Shyrin,

Dank voor de heldere toelichting; gezien ik mijn Disney premium reeds heb opgezegd in afwachting van de nieuwe standaard variant, ga ik er vanuit dat ik die zometeen zonder extra consequenties/ kosten of hogere kosten gewoon weer kan activeren?

Als het opzeggen van de Premium variant is afgerond zal je de nieuwe variant dan gewoon kunnen activeren inderdaad. Vermoedelijk moet je het daarna wel opnieuw koppelen aan jouw Disney+ account.

Zojuist Disney+ Premium kunnen wijzigen in Standaard. Ging erg makkelijk. Bevestigingsmail van wijziging is al binnen.

Dus, KPN: beetje (te) laat, maar uiteindelijk wel goed geregeld.

Hallo allemaal!

Het is vanaf nu mogelijk om een keuze te maken uit één van de drie abonnementen van Disney+! Als je jouw abonnement had willen verlagen, maar dit nu pas hebt kunnen doen, komen we je tegemoet in de kosten vanaf 28 november tot en met 3 december.
Fijn dat het al gelukt is, ​@M_Peror😊

Let op: pas eerst in de MijnKPN app zelf het abonnement aan naar wens en vul jouw profiel aan met je adres en klantnummer. Laat vervolgens in dit topic weten dat je dit hebt gedaan, dan zorgen wij dat je het bedrag terugkrijgt. 

Hier ook gelukt! Had Disney premium eerst al uitgezet, dus prima zo! 

Welkom op de community @Inkgrid. Wij bieden alleen Disney+ Premium aan, Standaard hebben wij niet. Daardoor kan je die optie niet vinden op onze website.

Als je nu Disney+ Standaard wilt kan je Disney+ bij ons stopzetten, en bij Disney+ zelf een nieuw abonnement afsluiten.

Dit klopt niet. Heb net m'n Disney-abonnement aangepast naar standaard. Dat ging heel soepel en fijn dat ik ook nog steeds mn entertainment-hussel-korting behoud.

Bedankt voor alle hulp!

Mooi dat het gelukt ​@Inkgrid. Veel kijkplezier! 

Reageer