Skip to main content

Beste mensen, gewoon vraagje. Sinds 11 mei heb ik mij geabonneerd op Disney Plus. Dat is uiteraard helemaal goed gegaan. Maar in mijn factuur van 20 mei zie ik tot mijn verbazing twee bedragen staan voor mijn Disney Plus abonnement. Ten eerste natuurlijk de gewone kosten van 10,99 euro per maand, maar ook nog apart voor de periode 11 mei - 18 mei een bedrag van 2,93 euro. Dat laatste begrijp ik dus niet. Waarom moet dit abonnement synchroon lopen met mijn gewone KPN-abonnement? Ik heb mijn Disney-abonnement ingesteld op 11 mei en ik ga er vanuit dat het om maandelijkse periode gaat van 11 mei t/m 10 juni etcetc.. Dus ik kan elke maand op de 10e van deze maand mijn Disney-abonnement opzeggen, daar ga ik tenminste vanuit. Gaat KPN nu uit van maandelijkse periode 11/5 - 11/6, 11/6 - 11/7 of van 19/5 - 19/6, 19/6 - 19/7???

Hallo @Ruud_1957 ,

De abonnementsperiode op Disney + loopt inderdaad gelijk met jouw hoofdabonnement. 

Overigens kun je Disney + uitzetten op ieder gewenst moment. Het stopt dan ook meteen. (Binnen vijftien minuten.) 

 


Hoi, als ik een proefabonnement van 3 maanden wil, stopt deze automatisch na 3 maanden of moet ik hem opzeggen?

Of is het een jaarabonnement en zijn de 1e 3 maanden gratis?


Zenderpakketten kan je tijdens de eerste maand niet uitzetten, maar daarna kan je het elke dag uitzetten en stopt de betaling dan direct. Je zit er dan niet aan vast dus. Je moet het wel zelf opzeggen na de 3 maanden, dat gebeurt niet automatisch.


Reageer