Skip to main content

De app NPO plus valt regelmatig weg. Wij moeten het systeem dan opnieuw opstarten. Is dat een probleem van de app of van KPN? En hoe lossen we het op?

Hoi @Josévraagt 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp uit je woorden dat de NPO Start/Plus App steeds uitvalt, tijdens het kijken naar jouw favoriete serie via deze app.
Dit kan liggen aan de app zelf, omdat de NPO Plus App door de NPO wordt onderhouden en tevens eigenaar is van deze app.

Ik raad je daarom ook aan, om de NPO app volledig te verwijderen van je device (televisie of mediabox) en hem daarna opnieuw te downloaden vanuit de Google Play Store.
Vaak verhelpt dit het probleem, en kun je weer ongestoord verder kijken naar je serie.

Let wel, nadat je de NPO Start/Plus App opnieuw hebt geïnstalleerd dien je wel opnieuw in te loggen, met je NPO ID waarna je weer verder kunt kijken binnen het Plus gedeelte van deze app.

Laat even weten of dit heeft geholpen.

 


@Josévraagt Is er verbetering ? Heb je de app al opnieuw geïnstalleerd? 


Het is misschien heel dom van mij maar ik heb geen idee hoe ik een app van de tv moet verwijderen. Ik heb een Samsung tv.


Hoi @Josévraagt 

Dat is helemaal geen domme vraag die je stelt, maar een vraag waarvan je alleen maar kunt leren.
Ik heb een website gevonden, waarbij het stap-voor-stap wordt uitgelegd, hoe je een app van je Samsung Smart-TV kunt verwijderen, waaronder ook de NPO App.

Druk op de link, en je komt er direct op uit: Hoe verwijder ik een app van een Samsung smart-tv?


Het is misschien heel dom van mij maar ik heb geen idee hoe ik een app van de tv moet verwijderen. Ik heb een Samsung tv.

Nou, je bent niet alleen.  Mijn ouders hadden een LG tv en ik heb me destijds wezenloos gezocht :-)

Heb je wat aan de link van @Michel.uit.Arnhem  gehad?  Is het gelukt? 


Nee, er gebeurt niks als ik op de knop met het huisje druk, dus daar kom ik al niet verder mee…


Nee, er gebeurt niks als ik op de knop met het huisje druk, dus daar kom ik al niet verder mee…

Hoe oud is die TV?

Voor zover ik weet zijn voorgeinstalleerde apps niet te verwijderen.


Nee, er gebeurt niks als ik op de knop met het huisje druk, dus daar kom ik al niet verder mee…

Hoe oud is die TV?

Voor zover ik weet zijn voorgeinstalleerde apps niet te verwijderen.

Kan de NPO voor geïnstalleerd zijn, denk je? (ik weet dit oprecht niet)


Het is een Samsung QE55Q7FNAL gekocht op 8-8-2018


En heb je ooit zelf die NPO app er op gezet? Weet je dat nog? 


Reageer