Eind augustus heb ik via mijn KPN Spotify premium opgezegd en hier een bevestigingsmail van gehad. Helaas is de opzegging niet goed verwerkt door KPN en heb ik nog steeds Spotify premium.
Een paar keer telefonisch contact gehad met de klantenservice van KPN. Deze konden mij niet verder helpen of duidelijkheid verschaffen over dit probleem. Ook ben ik ten onrechte doorverwezen naar Spotify terwijl de fout bij KPN ligt. Zie onderstaande link, namelijk:
Â
https://community.kpn.com/streaming-122/handleiding-spotify-premium-abonnement-opzeggen-621184
Â
Dit heb ik overigens via Google gevonden. Het zou fijn geweest zijn als de klantenservice van KPN hiervan op de hoogte zou zijn en mij desnoods hiernaartoe hadden verwezen. Helaas kreeg ik alleen onduidelijke antwoorden waar ik niets mee kon.
Â
Zoals vermeld in bovenstaande link heb ik het bestelnummer en de laatste drie getallen van mijn Iban toegevoegd aan mijn persoonlijke profiel.
Â
Ik stel het zeer op prijs dat mijn Spotify premium met terugwerkende kracht wordt stopgezet zoals beloofd in de bevestigingsmail van 26 augustus 2024.