Skip to main content

Sinds een paar weken heb ik steeds meer problemen met haperend beeld en geluid als ik opnames terug kijk via mijn iPad Pro of iPad Air . Voorheen had ik dit probleem niet. Zowel via de app als via de internetbrowers. Ik zie constant de verbinding bufferen, beeld staat dan stil en geluid gaat door.

Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook met de laagste instelling van beeld resolutie is het haperen niet opgelost

Ik heb een 1GB verbinding en als ik een Speedtest run op mijn beide iPads kom ik boven de 200Mb uit, dus daar ligt het niet aan.

Goed om te lezen dat het inmiddels beter lijkt te werken @Urchin en @Rofoh!
Zouden jullie het de komende dagen nog even in de gaten willen houden en jullie bevindingen hier met ons willen delen? Bij voorbaat dank!


👍


Hallo Rob,

vandaag hebben mijn vrouw en ik op de nieuwe iPhones en nieuwe iPad gekeken of er verbetering was met het afspelen van opgenomen programma’s. Helaas is het euvel nog niet verholpen. Als we de opname opstarten gaat het een minuut, hoogstens twee minuten goed. Vervolgens stopt het afspelen en bevriest het beeld. Het enige wat dan nog helpt is terug te gaan naar het opgenomen programma en dan opnieuw op te starten.het lijkt eerder erger dan beter geworden. Ik hoop dat jullie nog even verder onderzoeken. Op de oude iPad gaat het gewoon goed. Toch misschien iets met tussen de KPN en de nieuwe Apple software of hardware.

Hartelijke groet, 

Tjeerd Baas


Bij mij is het allesbehalve bemoedigend. Op mijn nieuwe iPad hapert het afspelen van opgenomen programma’s nog steeds. Na 30 seconden stopt hij even om vervolgens na een drietal seconden weer door t e gaan. Uiterst irritant, temeer daar ik graag op de iPad mijn opgenomen programma’s bekijk,

ik hoopdat jullie nog even verder onderzoek doen, want dit is geen goede service helaas.

 

hartelijke groet, Tjeerd


Beste @Jan van KPN 

helaas ook na de nieuwste update nog geen verbetering. Beeld blijft haperen en springt af en toe op zwart. Vooral bij doorspoelen. 
Wordt er nog aan gewerkt?

 

 


Reageer