Goed om te lezen dat het inmiddels beter lijkt te werken @Urchin en @Rofoh!
Zouden jullie het de komende dagen nog even in de gaten willen houden en jullie bevindingen hier met ons willen delen? Bij voorbaat dank!
Hallo Rob,
vandaag hebben mijn vrouw en ik op de nieuwe iPhones en nieuwe iPad gekeken of er verbetering was met het afspelen van opgenomen programma’s. Helaas is het euvel nog niet verholpen. Als we de opname opstarten gaat het een minuut, hoogstens twee minuten goed. Vervolgens stopt het afspelen en bevriest het beeld. Het enige wat dan nog helpt is terug te gaan naar het opgenomen programma en dan opnieuw op te starten.het lijkt eerder erger dan beter geworden. Ik hoop dat jullie nog even verder onderzoeken. Op de oude iPad gaat het gewoon goed. Toch misschien iets met tussen de KPN en de nieuwe Apple software of hardware.
Hartelijke groet,
Tjeerd Baas
Bij mij is het allesbehalve bemoedigend. Op mijn nieuwe iPad hapert het afspelen van opgenomen programma’s nog steeds. Na 30 seconden stopt hij even om vervolgens na een drietal seconden weer door t e gaan. Uiterst irritant, temeer daar ik graag op de iPad mijn opgenomen programma’s bekijk,
ik hoopdat jullie nog even verder onderzoek doen, want dit is geen goede service helaas.
hartelijke groet, Tjeerd
Beste @Jan van KPN
helaas ook na de nieuwste update nog geen verbetering. Beeld blijft haperen en springt af en toe op zwart. Vooral bij doorspoelen.
Wordt er nog aan gewerkt?
Goedemorgen @Meelto, deze problemen zouden middels de laatste update moeten zijn verholpen!
Mocht je ook na deze update nog steeds problemen ervaren, zou je hier dan een eigen topic voor aan willen maken? Bij voorbaat dank :)
Ook ik heb exact de zelfde problemen op mijn iPad. Vooralsnog alleen bij opgenomen zaken van tv op de iPad. Niet naar te kijken.
Goedenavond @Ruud gr, bedankt voor jouw bericht en welkom op de KPN Community :)
Hoe is dit de afgelopen dagen gegaan? Speelt dit probleem nog steeds of ervaar je inmiddels verbeteringen?
Hallo Jan,
zeker niet. Als ik de opgenomen film start hangt deze binnen 1 minuut alweer hartstikke vast.
groet Ruud gr.
Goedemorgen @Ruud gr !
Het probleem lijkt grotendeels te zijn verholpen echter zijn er nog wat uitzonderingen en het lijkt er helaas op dat jij een van die uitzonderingen bent. Onze Technische Dienst heeft dit dan ook nog steeds in het vizier.
Welk model iPad heb je? En welke versie iOS staat hierop? Verder ben ik nog benieuwd naar het versienummer van de app die je gebruikt!
Mijn ipad is versieOS17.6.1
ios 17.7.1
kpntv+app versie 08.57.02
Bedankt @Ruud gr , deze informatie zetten we door richting de ontwikkelaars. Hopelijk weten ze dit probleem heel snel definitief te verhelpen!
Beste Jan,
helaas ervaar ik ook nog steeds hetzelfde probleem bij opgenomen films. Na een paar minuten hapert het beeld en lijkt hij 1 sec teruguit te springen/ blijven hangen.
Dit herhaalt zich zo ongeveer iedere 20 seconden. Niet te doen dus.
Ik heb het probleem zowel op mijn iPhone 15 pro als op mijn iPad 8e generatie.
Beide IOS 17.6.1
Wat is de oplossing? In het verleden had ik hier nooit last van
Groet Geertje
Goedemorgen @Geertjehoeksema en welkom hier op de KPN Community!
Enorm balen dat jij dit probleem ook ervaart maar goed dat je het aankaart. De ontwikkelaars geven aan dat de grootste en meeste problemen zouden moeten zijn verholpen maar hebben dit ook nog altijd in het vizier. Ook jouw informatie komt bij hen terecht en hopelijk draagt dat bij aan een snelle oplossing voor alle mensen die dit probleem nog steeds ervaren