Skip to main content

De iPhone 16 is officieel aangekondigd! Vanaf vrijdag 13 september 2024 om 14:00 uur pre-order je de iPhone 16 bij KPN. Ben jij al benieuwd naar de nieuwe iPhone?

 

iPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro Max

Ook dit jaar zit de nieuwe iPhone vol nieuwe functies. Zo zijn er niet 1, maar 2 nieuwe knoppen op het toestel. Met de Action Button open je met 1 druk op de knop je favoriete apps en functies. En dan is er nog de nieuwe cameraregelaar, daarmee leg je al je foto’s en video’s nog makkelijker vast.

En op gebied van AI komt  Apple Intelligence (vanaf release iOS 18.1) er aan: slimme functies en tools om je taken makkelijker en leuker te maken.

Welke iPhone kies jij?

Wij zijn benieuwd: Ben jij een groot Apple fanaat? Welke nieuwe iPhone ga jij kiezen?

 

Dit zijn alle nieuwe iPhone 16 specificaties:

  iPhone 16 iPhone 16 Plus iPhone 16 Pro iPhone 16 Pro Max
Materiaal Aluminium Aluminium Titanium Titanium
Kleuren Zwart, wit, groen, blauw, roze Zwart, wit, groen, blauw, roze Zwart, wit, zilver, goud Zwart, wit, zilver, goud
Display 6,1-inch Super Retina XDR 6,7-inch Super Retina XDR 6,3-inch Super Retina XDR 6,9-inch Super Retina XDR
Verversingssnelheid 60Hz 60Hz 120Hz 120Hz
Processor A18 A18 A18 Pro A18 Pro
Opslagruimte 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB 256GB, 512GB, 1TB
Werkgeheugen 8GB 8GB 8GB 8GB
Camera (soorten) Selfie, Wide, Ultra-wide Selfie, Wide, Ultra-wide Selfie, Wide, Ultra-wide, 5x telephoto Selfie, Wide, Ultra-wide, 5x telephoto
Camera (voorzijde) 12MP 12MP 12MP 12MP
Camera (achterzijde) 48MP + 12MP 48MP + 12MP 48MP + 48MP + 12MP 48MP + 48MP + 12MP
Batterij 3561mAh 4006mAh 3355mAh 4676mAh

 

 

Apple iOS 18

Ook nieuw, iOS 18, de nieuwe versie van het besturingssysteem. Je leest hier alles over iOS 18.

 

iPhone 16-modellen vergelijken

Voor de liefhebbers: Wil je de toestellen uit de nieuwe iPhone-serie met elkaar vergelijken? We hebben de belangrijkste specificaties voor je op een rijtje gezet. Bekijk ook onze iPhone 16-serie vergelijkpagina, en ontdek welke iPhone 16 het beste bij jou past.

 

Levertijd iPhone 16 bij KPN

De nieuwe iPhone 16 is vanaf vrijdag 13 september om 14:00 uur te pre-orderen bij KPN. Op vrijdag 20 september start de normale verkoop. 

De eerste uitlevering van de iPhones begint op 20 september, tegelijk met de normale verkoop. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

 

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 16 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert de toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit.

 

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 16 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover.

Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

 

Veelgestelde vragen

Wat kost de iPhone 16?

Voor de beste prijzen bestel je de iPhone 16 bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en ga voor jouw ideale iPhone met abonnement. Bij het bestellen vind je ook de prijs van jouw gekozen iPhone 16.  

 

Waar kan ik de iPhone 16 bestellen?

De iPhone 16 is vanaf vrijdag 13 september gemakkelijk te bestellen via onze shop. 

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een levering van Apple ontvangen. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling. Zo gauw er een datum bekend is en jouw toestel naar je toe komt, kan je het daar zien.

 

Welke Apple Watches verkoopt KPN?

Alle Apple Watches bij KPN vind je hier: https://www.kpn.com/apple/apple-watch

 

Probleem is denk ik de levering van pro max desert 512 opslag toestellen , 16-9  besteld nog steeds niks


@No1sarajlija  Fijn dat je je nieuwe iPhone nu binnen hebt! Veel plezier met je nieuwe toestel toegewenst 😊


iPhone 16  promax 512 desert is geleverd 😀👍


Vandaag de iPhone 16 pro Max 256gb natural titanium geleverd gekregen. Kreeg gisteravond ineens ene mail dat vandaag mijn iPhone geleverd zou worden. Er was eigenlijk niemand thuis, dus dit is niet heel handig bij een aangetekend pakketje. Bij mijn iPhone 14 Pro Max kon ik zelf een datum plannen. Er kan natuurlijk niet zomaar aangenomen worden dat iedereen altijd thuis is. 


Vandaag de iPhone 16 pro Max 256gb natural titanium geleverd gekregen. Kreeg gisteravond ineens ene mail dat vandaag mijn iPhone geleverd zou worden. Er was eigenlijk niemand thuis, dus dit is niet heel handig bij een aangetekend pakketje. Bij mijn iPhone 14 Pro Max kon ik zelf een datum plannen. Er kan natuurlijk niet zomaar aangenomen worden dat iedereen altijd thuis is. 

ik kreeg vandaag in me kpn app ook te staan : uw pakket is onderweg wat ik al vreemd vond , dus heb kpn opgebeld en die zei dat ik vanavond waarschijnlijk een mailtje zou krijgen van post nl met track and trace. dat ze het niet inplannen komt bij mij omdat het een verlenging is en geen nieuw abonnement waardoor ze dat gewoon met post nl mogen versturen anders kwam er een speciale koerier. maar als je het pakket niet kon ontvangen werd die gewoon naar een post nl punt gestuurd


Vandaag de iPhone 16 pro Max 256gb natural titanium geleverd gekregen. Kreeg gisteravond ineens ene mail dat vandaag mijn iPhone geleverd zou worden. Er was eigenlijk niemand thuis, dus dit is niet heel handig bij een aangetekend pakketje. Bij mijn iPhone 14 Pro Max kon ik zelf een datum plannen. Er kan natuurlijk niet zomaar aangenomen worden dat iedereen altijd thuis is. 

ik kreeg vandaag in me kpn app ook te staan : uw pakket is onderweg wat ik al vreemd vond , dus heb kpn opgebeld en die zei dat ik vanavond waarschijnlijk een mailtje zou krijgen van post nl met track and trace. dat ze het niet inplannen komt bij mij omdat het een verlenging is en geen nieuw abonnement waardoor ze dat gewoon met post nl mogen versturen anders kwam er een speciale koerier. maar als je het pakket niet kon ontvangen werd die gewoon naar een post nl punt gestuurd

Ahhh oké, dat verklaart het dan. Ik had namelijk ook een verlenging. Het is nu overigens uiteindelijk toch goed gekomen, dus ik ben blij!


ik kreeg vandaag in me kpn app ook te staan : uw pakket is onderweg wat ik al vreemd vond , dus heb kpn opgebeld en die zei dat ik vanavond waarschijnlijk een mailtje zou krijgen van post nl met track and trace. dat ze het niet inplannen komt bij mij omdat het een verlenging is en geen nieuw abonnement waardoor ze dat gewoon met post nl mogen versturen anders kwam er een speciale koerier. maar als je het pakket niet kon ontvangen werd die gewoon naar een post nl punt gestuurd

Ahhh oké, dat verklaart het dan. Ik had namelijk ook een verlenging. Het is nu overigens uiteindelijk toch goed gekomen, dus ik ben blij!

ja gelukkig wel ik hoop dat ik ook vanavond me track and trace krijg. heb hem besteld op 26 september haha


Reageer