Skip to main content

Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

  • 3 July 2024
  • 165 reacties
  • 2746 keer bekeken
Verbeteringen, wensen en bugs op de KPN Community

Onze werkzaamheden zijn nog niet volledig afgerond, op de achtergrond zijn wij nog druk bezig!

We willen dit topic graag gebruiken voor verbeteringen en wensen die jullie graag op de KPN Community zien en voor het melden van bugs (en bugfixes).

 

We verrichten werkzaamheden aan de KPN Community. Hierdoor kan het zijn dat dingen er anders uitzien of anders werken dan je verwacht. Of dat sommige dingen het (even) niet doen.

 

Loop je tegen een probleem of foutmelding aan? Probeer het dan na een paar minuten nog eens. Zie of merk je gekke dingen die ook na een paar minuten er nog zijn? Laat het ons hier weten, dan kijken we ernaar. 

Iemand met wat CSS/JavaScript kennis kan er vast voor zorgen dat URLs die naar een kop in de kennisbank linken, niet leiden tot content die verstopt is onder de menu’s van de pagina.

Dit bijvoorbeeld, waar linken naar #Afstandsbediening+koppelen+aan+de+KPN+TV++Box+(bluetooth) nu dit geeft:

 

Link naar kop in Kennisbank: content verstopt onder de menu’s.

 

Maar wat dit had moeten zijn:

 

Header in Kennisbank correct getoond als menu niet zichtbaar is.

 

Of desnoods dit:

 

Header en menu zichtbaar in Kennisbank.

(Trouwens, ter info: linken naar een tekstfragment werkt niet in Firefox, die dan zelfs naar de bovenkant van de pagina gaat, zelfs als er naast het tekstfragment ook een link naar een kop is meegegeven.)


We gaan eens even kijken of we daar wat aan kunnen (laten) doen, Arjan.


Goedemorgen @Shyrin van KPN ,

Voel je vrij om vragen te stellen!

Ik vraag me af waarom het communityforum geen Markdown ondersteunt voor gewone
gebruikers. Het lijkt erop dat Markdown wel ondersteund wordt, gezien de
Kennisbank en sommige berichten van Moderators.

Ik ben inmiddels gewend aan het gebruik van Markdown op forums en zou het fijn
vinden om dit ook hier te kunnen gebruiken.

Alvast bedankt voor je reactie!

Admin: bericht verplaatst naar juiste topic


Ik merk al een poosje op dat ik soms een mailtje niet krijg. Het kan overal vandaan komen qua categorie, van een Privébericht tot een update van een van de producten of een nieuwe reactie op iets waar ik op geabonneerd ben.

Met de privéberichten en de product updates merk je dat deze als er een nieuwe binnen komt er na de gemiste mail wel weer een mail binnen komt. Ik kan alleen niet met zekerheid zeggen dat dit vanuit de KPN Community komt of dat het ligt aan de zijde van mijn hosting.


Het ligt aan Gainsight. Is ook al doorgespeeld naar hen.


Ik merk al een poosje op dat ik soms een mailtje niet krijg. Het kan overal vandaan komen qua categorie, van een Privébericht tot een update van een van de producten of een nieuwe reactie op iets waar ik op geabonneerd ben.

Met de privéberichten en de product updates merk je dat deze als er een nieuwe binnen komt er na de gemiste mail wel weer een mail binnen komt. Ik kan alleen niet met zekerheid zeggen dat dit vanuit de KPN Community komt of dat het ligt aan de zijde van mijn hosting.

Dit staat inderdaad op de radar! 


Ik geloof dat de Mail issues nu aangepast zijn naar mail bij elke reactie, ben vandaag overspoelt met mails. Elke persoon die reageerde op een bericht genereerde een nieuwe mail, zo had ik van 1 onderwerp inmiddels 4 binnen dus wist ik dat ik 4 berichten kon doornemen. 1 zou voldoende moeten zijn, maar snap dat ze aan het zoeken zijn naar waar het probleem ligt.


Dat viel mij eerder vandaag ook op. Toch staat de optie in mijn profiel wel goed.
Je kan daar zelf kiezen: bij elke reactie of alleen bij de eerste nieuwe reactie.

Even in de gaten houden hoe dit verder gaat….


@Alex van KPN helemaal onderaan de KPN pagina is ook nog niet aangepast 

@Alex van KPN het val me op dat regelmatig terug springt naar forum in plaats van Community

veder zie ik ook nog in mijnKPN ook forum staan 

 


@MandersOnline Heb je het dan ook zo ingesteld staan als Ruud laat zien? 

 

 

Zeker in de gaten houden als dit wel goed staat, ook bij jou. Niet de bedoeling dat je ondanks deze instelling overspoeld wordt met mails. 😵

 

Dank voor het melden @Francois! Ga ik ook doorgeven. 


Op dit moment lijkt het omgekeerde het geval @Sanne van KPN . Ik zie reacties op mijn favoriete topics maar krijg geen enkele notificatie e-mail.


@Sanne van KPN , Ik merk op dat ik nu alleen een bericht kreeg omdat je mij genoemd hebt met de @ optie.

Verder krijg ik nu net als @RBxx geen mails meer. Mijn instelling heeft nooit op meer berichten gestaan alleen op de eerste na mijn laatste bezoek. Wist niet eens dat dit mogelijk was, eerlijk gezegd ook geen interesse in, krijg al genoeg mails per dag.


Bedankt voor het doorgeven! Nemen we zeker mee.


Ik wordt overstelpt met notificaties. Drie stuks van een topic nu. Terwijl je normaliter eerst het topic bezocht moet hebben voordat er weer notificaties komen. 


Ik wordt overstelpt met notificaties. Drie stuks van een topic nu. Terwijl je normaliter eerst het topic bezocht moet hebben voordat er weer notificaties komen. 

Is bekend en wordt aan gewerkt!


Reageer