Skip to main content

Onze werkzaamheden zijn nog niet volledig afgerond, op de achtergrond zijn wij nog druk bezig!

We willen dit topic graag gebruiken voor verbeteringen en wensen die jullie graag op de KPN Community zien en voor het melden van bugs (en bugfixes).

 

We verrichten werkzaamheden aan de KPN Community. Hierdoor kan het zijn dat dingen er anders uitzien of anders werken dan je verwacht. Of dat sommige dingen het (even) niet doen.

 

Loop je tegen een probleem of foutmelding aan? Probeer het dan na een paar minuten nog eens. Zie of merk je gekke dingen die ook na een paar minuten er nog zijn? Laat het ons hier weten, dan kijken we ernaar. 

@ikheetjeff De knoppen zijn er wanneer je er met de muis overheen gaat, maar de afbeeldingen ontbreken. De header is nog deels stuk, maar er wordt aan gewerkt om deze weer te herstellen.

@wjb Ja, daar ga ik wel vanuit. 


@Vikash van KPN De knoppen zie je zoals ik al liet zien op zich wel, maar dan zonder de juiste tekst bij Firefox en bij Edge zie je ze helemaal niks en lichten ze heel voorzichtig al licht grijze bolletjes op als je er toevallig overheen komt.

Enigste knop waar je nog wel tekst van ziet in beide browsers is MijnKPN.


Zojuist een antwoord gegeven en tijdens het plaatsen deze ‘melding’ waargenomen, na plaatsing de juiste waarde gezien. 

 


@Vikash van KPN De knoppen zie je zoals ik al liet zien op zich wel, maar dan zonder de juiste tekst bij Firefox en bij Edge zie je ze helemaal niks en lichten ze heel voorzichtig al licht grijze bolletjes op als je er toevallig overheen komt.

Enigste knop waar je nog wel tekst van ziet in beide browsers is MijnKPN.

Op een laptop zou je onderstaande '’kpn header'’ moeten hebben @MandersOnline . Alleen bij héél groot zetten is het 'dezelfde’ als mobiel waarbij je op een laptop dan inderdaad die oplichtende bolletje ziet. En onderin het scherm de url waardoor je 'weet’ (...) waar de bolletjes naar leiden.

Zo ziet het er momenteel op (mijn) laptops uit.

 


Onderaan missen de pijltjes

 

Ik had er nog eentje gevonden, op zich hetzelfde probleem als bovenaan in de header, maar onderin in de footer missen de pijltjes die wel zichtbaar zijn op de gewone site van KPN.


Het viel me ook op dat ik op community.kpn.com zowel Inloggen als Uitloggen zie in de dropdown, maar op kpn.com zoals het hoort alleen Uitloggen (als ik ingelogd ben).


Er wordt nog gewerkt aan de weergave van de banner en knoppen e.d., wacht dat nog eventjes af 🙂 Zo gauw daarover nieuws is, delen we het. 


Even snel zo: dank @Katana321@DaveA@MR_CHIP@JanD@AriënC@Speedmaster@RBxx en @GeSp voor het melden van alle spamberichten! We hebben hierdoor snel actie kunnen ondernemen. 

Het is nu bedtijd voor mij! 🫣😴 Nogmaals: dank! 👏🏾


Even snel zo: dank @Katana321@DaveA@MR_CHIP@JanD@AriënC@Speedmaster@RBxx en @GeSp voor het melden van alle spamberichten! We hebben hierdoor snel actie kunnen ondernemen. 

Het is nu bedtijd voor mij! 🫣😴 Nogmaals: dank! 👏🏾

@Shyrin van KPN Dank!

Maar, het blijft aan de gang nu. Mijn mailbox is volgepompt met notificaties van die spamtopics… Ik heb daarom rubriek ‘Stel je vraag’ voorlopig maar even ontvolgd.

Ik ben benieuwd wie of wat achter al die spamtopics zit.


Klopt, we zijn er mee bezig!


Reageer