Skip to main content

In dit topic horen we graag jouw ideeën, wensen en opmerkingen over de KPN Community! Ons doel is om de community voor iedereen zo gebruiksvriendelijk en waardevol mogelijk te maken. Jouw feedback speelt daarbij een belangrijke rol.

Wat kan je hier delen?

• Bugs en technische problemen: Loop je tegen een probleem aan op de community (bijvoorbeeld fouten in de weergave, gebroken links, of traagheid van de site)? Meld het hier, zodat we ermee aan de slag kunnen.
  • Verbeteringen en suggesties: Heb je een idee om de community te verbeteren? Of zie je mogelijkheden om functies gebruiksvriendelijker te maken? We zijn benieuwd naar je ideeën!
  • Wensen: Mis je een specifieke functie of optie? Laat het ons weten, zodat we kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen realiseren.

Hoe werkt het?

1. Beschrijf je feedback zo duidelijk mogelijk. Als je een bug meldt, geef dan aan wanneer het probleem zich voordoet en welke stappen je hebt doorlopen.
  2. Check de tabel of je feedback al is genoemd

Bedankt dat je de tijd neemt om ons te helpen de KPN Community te verbeteren. We kijken uit naar jouw input!

Admin edit: 04-11-2024 update startbericht

Het viel me net (pas?) op dat de kop niet langer altijd in beeld staat. Dat vind ik zelf heel fijn.

Voor de zekerheid: ik bedoelde met “kop” de menu’s, bovenaan de pagina. (Dus niet een kop in de tekst; die is nu juist wél goed zichtbaar als er naar zo’n tussenkop gelinkt wordt.)

De link verwijst nog steeds naar dezelfde plek op de pagina, maar de header staat er nu niet overheen. Dat is het verschil nu zo te zien 🙂

Precies, niks meer aan doen. 🤓

Vanaf vandaag kunnen topicstarters zelf een beste antwoord ongedaan maken. Dit betekent dat als je per ongeluk op 'Beste antwoord' hebt geklikt in plaats van 'Like', je dit nu zelf kunt corrigeren zonder dat een moderator dit voor je hoeft te doen.

Let op: Het markeren van een antwoord als 'beste' sluit een topic niet af. Het blijft mogelijk om te reageren en het topic blijft zichtbaar voor moderators. Topics worden automatisch gesloten na 6 maanden geen reactie.

Afgelopen week stond er linksboven naast mijn profielfoto een knopje met meldingen en kon ik precies zien wie waar had gereageerd bij mijn favoriete topics en of ik ergens was getangd. Deze optie is nu weer weg, klopt dat?

Yes, ​@Ik_Combineer klik 😎

Ik heb alle feedback over het berichtencentrum doorgegeven en hoop dat ze zoveel mogelijk feedback zullen implementeren! 

Ik heb volledig gemist dat dit in de testfase zat. ​@Shyrin van KPN Als enige feedback wil ik meegeven dat het een erg prettig systeem was.​

Om heel eerlijk te zijn was hij wel erg fijn die optie, wat mij betreft mag die zeer zeker zo spoedig mogelijk weer terug komen

Goed om te horen dat het bevallen is! 

Ik vond het alleen wat verwarrend met de hoge nummers. Er stond bij mij 138 en nadat ik één topic had gelezen, was de teller weg.

Dat nummertje moet dan toch aflopen ipv verdwijnen?

Nu is het weer weg, en als ik het hier niet had gelezen, dan was ik het alweer vergeten. Wellicht optioneel aan- of uitzetten in je profiel.

@XS4-Arjan Dat klopt inderdaad, het verdween omdat je de notificaties dan ‘gezien’ had, deze feedback hebben we meegenomen. Dank voor je input! 

[..]  nadat ik één topic had gelezen, was de teller weg.

Dat nummertje moet dan toch aflopen ipv verdwijnen?

+1

Wellicht optioneel aan- of uitzetten in je profiel.

+1

Vanaf vandaag kunnen topicstarters zelf een beste antwoord ongedaan maken. Dit betekent dat als je per ongeluk op 'Beste antwoord' hebt geklikt in plaats van 'Like', je dit nu zelf kunt corrigeren zonder dat een moderator dit voor je hoeft te doen.

Aha, mooi, dan hoef ik daar niet meer over te zeuren :-)

Ik heb volledig gemist dat dit in de testfase zat. ​@Shyrin van KPN Als enige feedback wil ik meegeven dat het een erg prettig systeem was.​

Ja, helemaal mee eens. Vond het een zeer prettige toevoeging. Hopelijk vindt er een definitieve lancering plaats. Ik wacht het met spanning af. 🤗

Volgens mij had Gainsight wat problemen, want ik zag/zie de hele tijd deze melding een tijdje. Odido (die ook Gainsight forum gebruikt) had zelfde melding.

Volgens mij had Gainsight wat problemen, want ik zag/zie de hele tijd deze melding een tijdje. Odido (die ook Gainsight forum gebruikt) had zelfde melding.

Ik had dit laatst ook, maar dan opende ik in korte tijd heel wat pagina’s en dan blokkeren ze je blijkbaar.

Met een andere verbinding die liep via mijn mobiel had ik dan weer wel wat op me beeld staan.

Odido (die ook Gainsight forum gebruikt) had zelfde melding.

Goed dat je dit gecontroleerd hebt. Dat is inderdaad een goede manier om te achterhalen of het een Gainsight iets is. 😄
Alles lijkt, voor zover ik kan zien, nu weer stabiel gelukkig. 

Ik heb er denk ik toch nog eentje, in de footer hier op de community zelf, niet op de site van KPN.com

Deze verwijst nog naar https://forum.kpn.com

Ik geloof dat jullie mijn feedback van 11 november vergeten zijn😭

Nu zeggen ze nog dat het -1 jaar is, deze bug is er ook nog….

Misschien ten overvloede en meteen om de eindejaarsdwaling te promoten:

De spoiler tags werken blijkbaar niet?

Hoezo?

Ik heb geen probleem ermee

Hoezo?

Ik zie geen probleem 

Hee, dat is vreemd. Werkt het dan alleen bij mij niet? Ik kwam erachter in het topic van de Eindejaarsdwaling en vervolgens hier ook niet. Eens kijken of het dan aan mijn browser ligt. Ik gebruik nu Firefox op Windows.

Test 123

Volgens mij weet ik al wat er fout gaat. Ik selecteer de tekst die ik in spoiler tags wil hebben en druk dan op die knop. Maar dat vervangt de hele tekst en die is dan dus weg.

De juiste werkwijze moet dan zijn: spoiler tags kiezen en vervolgens de tekst erin zetten.

Niet heel intuïtief moet ik zeggen :)

Volgens mij weet ik al wat er fout gaat. Ik selecteer de tekst die ik in spoiler tags wil hebben en druk dan op die knop. Maar dat vervangt de hele tekst en die is dan dus weg.

De juiste werkwijze moet dan zijn: spoiler tags kiezen en vervolgens de tekst erin zetten.

Niet heel intuïtief moet ik zeggen :)

Klopt, eerst aanklikken dat je een spoiler wil aanmaken, en dan pas de tekst, top dat je dit inmiddels zelf al uitgevogeld hebt! 💪🏼

Reageer