In dit topic horen we graag jouw ideeën, wensen en opmerkingen over de KPN Community! Ons doel is om de community voor iedereen zo gebruiksvriendelijk en waardevol mogelijk te maken. Jouw feedback speelt daarbij een belangrijke rol.
Wat kan je hier delen?
Bugs en technische problemen: Loop je tegen een probleem aan op de community (bijvoorbeeld fouten in de weergave, gebroken links, of traagheid van de site)? Meld het hier, zodat we ermee aan de slag kunnen.
Verbeteringen en suggesties: Heb je een idee om de community te verbeteren? Of zie je mogelijkheden om functies gebruiksvriendelijker te maken? We zijn benieuwd naar je ideeën!
Wensen: Mis je een specifieke functie of optie? Laat het ons weten, zodat we kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen realiseren.
Hoe werkt het?
Beschrijf je feedback zo duidelijk mogelijk. Als je een bug meldt, geef dan aan wanneer het probleem zich voordoet en welke stappen je hebt doorlopen.
Check de tabel of je feedback al is genoemd.
Bedankt dat je de tijd neemt om ons te helpen de KPN Community te verbeteren. We kijken uit naar jouw input!
Admin edit: 04-11-2024 update startbericht
Bladzijde 15 / 17
Hi @Jasper van KPN , dat laatste verschijnsel kan ik bevestigen.
Dit screenshot heb ik zojuist gemaakt, na jouw laatste reactie hierboven.
(Windows 11, Edge browser)
P.S. het verschijnsel viel me al eerder op, maar MandersOnline was me voor met melden.
Er valt me nog iets op. Er is een verschil welk scherm ik gebruik:
Dat verklaart het een en ander inderdaad, ik keek alleen op het hoofdscherm. Daar staat het bij jou ook goed, maar bij een diepere laag dus niet. Ik ga nog een mailtje sturen
Tja, en ik gebruik meestal het scherm “Recent actieve topics” of mijn “Favorieten”.
Die laatste doet het zo te zien goed.
Maar als je dan toch bezig bent: “Actief sinds laatste bezoek” gaat ook nog fout.
Inderdaad, dat zal dan gerelateerd zijn aan het eerder gemelde issue met de verkeerde avatar bij "Recent actieve topics". Ik ga net als Jasper eerder heeft gedaan een mailtje sturen.
Volgens mij is het verschijnsel al opgelost (op de genoemde plaatsen). De getoonde avatar komt bij mij weer overeen met de laatste reactie in de topics.
Voor wie het opvalt
Dit is een meldingen-box. Deze feature zit nog in een testfase bij de leverancier en zal tzt nog worden uitgebreid.
Wij willen graag beoordelen hoe handig het is en of het daadwerkelijk toegevoegde waarde biedt. Ons plan is om deze feature een week actief te houden (tot 03 december 2024) om feedback vanuit jullie te verzamelen.
Als hij het zou doen.
Mogelijk moet je even wachten totdat de hele lijst is verzameld @wjb Bij mij werkt het wel, maar ik moest ook even wachten voordat de lijst verscheen..
Gevolgd door een flinke lijst van de 749 meldingen over de afgelopen 30 dagen
Aah, met een icoontje. Ik heb altijd de neiging om dan direct op zo'n icoontje te klikken. Maar nu werkt dat maar heel even. Binnen notime is er weer een nieuwe reactie.
Jij hebt dat issue met niet openklapbare spoilers nog steeds? @MandersOnline. De cookies en dergelijke heb je al wel verwijderd als ik jouw eerdere posts goed lees?. Gainsight geeft namelijk aan dat zij het issue (vooralsnog) zelf niet zien.
Ik zie het sinds vandaag ook op mijn mobiel @Jeroen van KPN
@Jeroen van KPN Ik heb zelfs een nieuw schoon profiel aangemaakt in Firefox om het nogmaals te testen en het is niet enkel die ene, maar ook bij andere topics.
Goedemorgen @MandersOnline, we herkennen deze zelf nu ook en hebben dit inmiddels ook al doorgegeven aan de ontwikkelaars van het platform!
Ik vind die notificatie lijst erg handig. Maar Is er ook een knop om alle notificaties in één keer te accepteren, en als gelezen te markeren?
Alles verwijderen of gelezen knop zou inderdaad handig zijn zoals AriënC zegt, maar alles verwijderen is ook weer gevaarlijk als je net een iets nieuws erbij krijgt tussen het laden van die pagina en de daadwerkelijke actie, kan mij zo indenken dat je dan ook nieuwe, nog niet vertoonde notificaties verwijderd.
Nadeel wat ik net ondervond en dat kan opgelost worden met zo een knop van alles gelezen is dat ik eerst nog 2 ongelezen dingen heb en daarna na eentje bekeken te hebben staat er niks meer en wordt je minder snel getriggerd om de rest te lezen, dus zou ik het fijn vinden als er dan nog een 1 staat in mijn voorbeeld.
Dat is een optie die ik ook graag zou willen @AriënC. Ik heb soms honderden meldingen daar staan, en ik vermoed dat ik daar niet de enige in ben. Die optie is er helaas nog niet, maar we hebben dat wel aangegeven als iets wat we heel graag zouden zien.
Een ander ding die we graag zouden willen zien zijn Product Updates, als daar een nieuwe wordt gepubliceerd zouden we die (mits je er op geabonneerd bent natuurlijk) daar ook zichtbaar willen hebben.
Zoals Shyrin al zei zit deze functie nog in de testfase bij Gainsight, dus er wordt nog meer aan gewerkt.
Voor moderators hebben we het al wat langer aanstaan, en we hebben al verbeteringen gemerkt. In het begin stond er bijvoorbeeld niet bij als je genoemd was (zoals ik in dit bericht doe), dat hebben ze inmiddels toegevoegd
MandersOnline noemde het ook al: het tellertje bij de knop “Meldingen” verdwijnt als je de lijst opent, ook al lees je vervolgens maar een paar meldingen. Ik heb nog zo’n 700 ongelezen meldingen. Het is dus alleen een indicatie “nieuwe ongelezen meldingen”. Onhandig, en niet wat ik verwachtte.
Ik zie alleen meldingen over “gereageerd” en “genoemd”, maar “topic beantwoord” en “nieuw topic” (waaronder Product updates) heb ik nog niet gezien.
Die opties zijn er nog niet inderdaad. Product Update hadden we al aangegeven als wens, ik heb daar nu een 'normaal’ nieuw topic in een categorie waar je op geabonneerd bent aan toegevoegd. Dat is een goede toevoeging, merci!
Heel onduidelijk te zien, maar kwam er plotseling achter dat je ze ook als ongelezen kan markeren, dus dan zet je er weer een blauwe stip neer.
Ik weet niet of het een idee is, maar als iemand jouw bericht leuk vind dat je daar dan optioneel ook melding van krijgt daar.
Ik weet niet of het een idee is, maar als iemand jouw bericht leuk vind dat je daar dan optioneel ook melding van krijgt daar.
Likes kan ook, maar persoonlijk denk ik dat dat pas later toegevoegd moet worden. Als het uit de testfase is en er instellingen voor zijn zodat je bepaalde dingen uit kunt zetten.
Er zijn gebruikers op de Community die per maand ruim 400 likes krijgen, en als die elke keer in het notificatie centrum zouden komen zou ik er gillend gek van worden denk ik
Ja daar heb je zeker een punt, daarom ook optioneel, dat je het aan kan zetten.
Op Tweakers, om als voorbeeld te noemen, heb je ook een notificatiesysteem. En daar kan je ook in een mooie checkboxlijst bepalen welke soorten notificaties je op welke manier wilt ontvangen. Dat lijkt mij hier ook erg handig. De ene is immers weer met meer actiever dan de andere...
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.