Skip to main content

In dit topic horen we graag jouw ideeën, wensen en opmerkingen over de KPN Community! Ons doel is om de community voor iedereen zo gebruiksvriendelijk en waardevol mogelijk te maken. Jouw feedback speelt daarbij een belangrijke rol.

Wat kan je hier delen?

• Bugs en technische problemen: Loop je tegen een probleem aan op de community (bijvoorbeeld fouten in de weergave, gebroken links, of traagheid van de site)? Meld het hier, zodat we ermee aan de slag kunnen.
  • Verbeteringen en suggesties: Heb je een idee om de community te verbeteren? Of zie je mogelijkheden om functies gebruiksvriendelijker te maken? We zijn benieuwd naar je ideeën!
  • Wensen: Mis je een specifieke functie of optie? Laat het ons weten, zodat we kunnen kijken of we dit in de toekomst kunnen realiseren.

Hoe werkt het?

1. Beschrijf je feedback zo duidelijk mogelijk. Als je een bug meldt, geef dan aan wanneer het probleem zich voordoet en welke stappen je hebt doorlopen.
  2. Check de tabel of je feedback al is genoemd

Bedankt dat je de tijd neemt om ons te helpen de KPN Community te verbeteren. We kijken uit naar jouw input!

Admin edit: 04-11-2024 update startbericht

Even ter info voor de controle. 

Gisteren wilde ik een topic starten als gesprek. Maar *gesprek* kon niet worden gekozen, alleen *vraag* bleef staan. 

Gisteren wilde ik een topic starten als gesprek. Maar *gesprek* kon niet worden gekozen, alleen *vraag* bleef staan. 

Ik ervaar hetzelfde.

Ik merk dit inderdaad ook aan de voorkant. Achterkant werkt wel. Ik klim in de pen naar onze vrienden bij Gainsight.

Ik kreeg net een mail van Gainsight met dat het opgelost is. Heb het getest en ik kan nu een gesprek aanmaken als nieuw topic. 🙂

Dit is in het Engels bij maken nieuw topic.

Wat mij vandaag erg opvalt is dat als ik op een profiel van iemand kijk ik zie staan dat die persoon dan 1 uur geleden de laatste reactie heeft geplaatst, als je dan drukt op die allerlaatste reactie staat er dan bijvoorbeeld 1 minuut geleden.

Bij mezelf ook gekeken en dan staat er 2 uur geleden en als ik er dan op druk, staat er 1 uur geleden in het bericht.

Ik zal na dit bericht nog even kijken wat er bij mij staat en dan dit bericht nog aanpassen met een screenshot erin.

Het worden er 2 deze keer, na het plaatsen van het bericht staat er weer -1 jaar

-1 jaar geleden

Ik zou dit bericht dus 1 uur geleden geplaatst hebben...

Dank voor het melden ​@MandersOnline, we gaan er mee aan de slag!

Hoi ​@Maja van KPN , dat verschijnsel van “1 uur in het verleden” had ik 20 december ook al gemeld in “Ontmoet: Fouten of Bugs”. Was daar al een terugmelding van?

sorry ​@MandersOnline voor de link naar een besloten deel van de community 😉.

Hoi ​@Maja van KPN , dat verschijnsel van “1 uur in het verleden” had ik 20 december ook al gemeld in “Ontmoet: Fouten of Bugs”. Was daar al een terugmelding van?

sorry ​@MandersOnline voor de link naar een besloten deel van de community 😉.

Ze konden toen de bron van het probleem niet vinden Ruud. Dus ik heb het nu nog maar een keer aangezwengeld! Het is blijkbaar erg lastig om dit te lokaliseren. Ik kan ook niet beloven dat het snel kan worden opgelost. 

Ik denk dat die -1 uur komt door het net niet gelijk lopen van systeemklokken. In de database met berichten is de tijd vastgelegd waarop het bericht gemaakt is maar als de tijd van de webserver net achterloopt dan ligt die tijd van vastlegging voor de webserver "in de toekomst" met als resultaat negatief aantal uren. Wat zou moeten gebeuren is dat als de tijd van vastlegging later is dan de systeemtijd deze altijd als "zojuist" weergegeven wordt.

Het probleem veroorzaken is heel makkelijk → Plaats een reactie. Zie bovenstaande reactie in mijn profiel. Alle reacties tonen 1 uur ouder dan in werkelijkheid.

Wordt alles in UTC tijd opgeslagen en getoond in lokale tijd (maar hier ‘vergeten’ 🤔) ?

Ik zal wel wat gemist hebben, maar sinds enige tijd zie ik in het forum overzicht bij de verschillende categorieën alleen nog maar hoeveel nieuwe topics er zijn en niet meer zoals voorheen hoeveel nieuwe reacties er zijn op al bestaande topics. Hoe kan ik dat laatste ook weer zichtbaar maken? 

Hier zie ik wel hoeveel nieuwe reacties er zijn ​@Henk2304 .

Waar Henk2304 het over heeft is het volgende:

Daar kom ik nooit. Kom nooit zo laag op de startpagina. Direct (door) naar recente topics.

Dus of daar ooit aantal nieuwe reacties heeft gestaan kan ik niet beoordelen. 

Waar Henk2304 het over heeft is het volgende:

Ja precies, binnen een categorie zie ik het ook wel, maar niet, zoals voorheen wel, in het Community overzicht. Daar zie ik alleen nog maar het aantal nieuwe topics en dat was tot voor een tijdje terug echt anders. Nu kunnen er in een categorie wel 100 nieuwe reacties op bestaande topics zijn, maar als er geen enkel nieuw topic is aangemaakt lijkt het in het Community overzicht net alsof er helemaal niets nieuws is. 

Daar kom ik nooit. Kom nooit zo laag op de startpagina. Direct (door) naar recente topics.

Dus of daar ooit aantal nieuwe reacties heeft gestaan kan ik niet beoordelen. 

En daar kom ik dus nooit, want ik ben lang niet in alle categorieën geïnteresseerd, dus ook niet in nieuwe reacties daarop. Geen zin om me door de rijstebrijberg van reacties over voor mij niet interessante onderwerpen te worstelen. 

Ik ga er eens naar kijken of dit een instelling is aan onze kant die per ongeluk door ons of automagisch door iets veranderd is. Of dat we het even bij Gainsight moeten aankaarten.

Bij de rubrieken, waar je geïnteresseerd in bent, zie je toch de nieuwe reacties?

Zoals hier KPN TV 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11

Via Edge zie ik het er ook niet bij staan, via Firefox wel.

Via Edge zie ik het er ook niet bij staan, via Firefox wel.

Bij de rubrieken, waar je geïnteresseerd in bent, zie je toch de nieuwe reacties?

Zoals hier KPN TV 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11

Ja zeker, maar dan moet ik iedere rubriek eerst apart openen om te zien of er reacties zijn. Tot voor kort kon je dat al in het Community overzicht zien. Dan stond er per subcategorie zoiets als X topics (Y nieuw), Z reacties (N nieuw). Nu dus alleen nog maar het aantal (nieuwe) topics, precies zoals hierboven al getoond. En dat vind ik jammer/onhandig.

Uit de reacties begrijp ik dat er hierover geen aankondigingen zijn gedaan en dat ik niet, zoals ik veronderstelde, op dat gebied iets gemist heb. Fijn dat ​@Erik van KPN dat wil uitzoeken. 

Dit is in het Engels bij maken nieuw topic.

Dit heb ik aangepast, trouwens.

Nog geen nieuws over de ontbrekende aantallen.

Reageer