Skip to main content

Ik heb Super WiFi 2 en ik moet de voedingskabel verlengen.  Elke kabel die in winkels wordt gekocht, past niet.  Omdat het ver weg is en het gat te klein is, moet ik de stroomvoorziening verlengen.  Ik heb kabels van 5,5 x 2,5 mm gekocht die vergelijkbaar zijn maar niet passen.   wat moet ik doen, ik heb je hulp nodig

Verlengsnoer??


Ik wil graag de AC-adapter verlengen. de voeding is 1,7 meter lang en ik heb 2,5 meter nodig. niet elke stroomkabel past


Is het überhaupt mogelijk om een ​​langere kabel of een adapter met een langere kabel te vinden?


Dat wifipunt kan best 0,8 meter verplaatst worden. Dat maakt voor het bereik niet veel uit hoor.


maar als ik het op elke verdieping wil doen en het stopcontact is ver weg, dan is er een probleem.  Ik wil graag dekking in het hele huis


Maar waarom moeten ze "ver weg" van een stopcontact. Dat is dus nergens voor nodig.

De SuperWiFi hoeft niet precies in het midden van een etage. 

Ik heb kabels van 5,5 x 2,5 mm gekocht

Je zou nog die van 5.5 x 2.1 mm kunnen proberen.

https://www.allekabels.nl/ac-dc-adapter/7207/1214489/dc-verlengkabel.html 


het probleem is dat geen enkele kabel in elke winkel past.  Hier wordt een kabel met een ander uiteinde gebruikt, die niet te vinden .het probleem is dat geen enkele kabel in elke winkel past.  Hier wordt een kabel met een ander uiteinde gebruikt, die niet te vinden is


Hoi @Karl23 

Het makkelijkste is om de 230volt te verlengen, die verlengsnoeren kun je in alle maten kopen, of zelfs zelf maken, als je weet hoe dat moet.


Dit heb je dus nodig, meer niet, alleen de geschikte lengte kiezen @Karl23 

Verlengsnoer

 


Zo’n kabelverlenging ga ik zeker door een klein gaatje in de muur monteren


Zo’n kabelverlenging ga ik zeker door een klein gaatje in de muur monteren

Koop dan een losse kabel en een stekker en een contrastekker dan gaat het wel
Er is vast wel iemand in je kennissenkring die het kan en wil monteren voor je.


Ik kocht een setjes van plug converter van Ali, kost ongeveer 5€, je heb met 99% kans dat een passende plug erbij is.

5.5x2.1mm Plug Converters

 


Hi @Karl23, welkom bij ons. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. 

Koop dan een losse kabel en een stekker en een contrastekker dan gaat het wel
Er is vast wel iemand in je kennissenkring die het kan en wil monteren voor je.

Als je per se de voeding wilt verlengen denk ik ook dat dit de makkelijkste manier is. Je maakt dan als het ware een verlengsnoer voor de SuperWiFi. Dan heb je deze en deze stekkers nodig met daartussen een eleltralabel. Dit wanner je het door een dun gaatje moet trekken in de muur en een gewone verlengsnoer niet past. Zorg wel dat je dit netjes afwerkt, of laat het anders door iemand doen. 


Reageer