Skip to main content

De super wifi valt nu nadat we glasvezel hebben gekregen geregeld uit en het beeld van de televise happert geregeld. Om gek van te worden ben al zo ver dat ik mijn abonnement bij KPN ga opzeggen want ik wordt gewoon niet serieus genomen. Ben al meer dat 20 jaar klant maar naar een oplossing zoeken ho maar en als ik een andere experia box wil moet ik eerst mijn abonnement verlengen niet te geloven …..Daarbij willen ze geen monteur sturen omdat ze zeggen dat alles werkt ?? nee dus het werkt dus niet want onze super wifi werkt niet naar behoren. Als we deze weer aansluiten op het modem dan werkt hij weer even als deze weer op dezelfde plek is gezet maar na een aantal dagen gaat deze weer op rood. Net al weer contact gehad met KPN klantenservice en wordt gewoon de verbinding verbroken echt te grof voor woorden zo ga je niet met je klanten om !!!!!

Hi @Roesma en welkom bij de KPN Community. Goed dat je je vraag hier stelt, want natuurlijk moet de SuperWifi goed werken. Ik vind het ook jammer om te lezen dat het contact met ons geen oplossing bood, dus hopelijk lukt het via deze weg wel.

Allereerst, je geeft ook aan dat het beeld van de televisie hapert, is de tv-ontvanger aangesloten via de SuperWifi? Of op een andere manier? 
Zou je ook eens een schone installatie van de SuperWifi punten willen doen? Dan start je met een schone lei en ik ben erg benieuwd of alles daarmee al opgelost is. 

Je kunt trouwens ook een belafspraak maken. Dan wordt je gebeld op een moment dat jou uitkomt en kun je alvast opschrijven waar je contact over wilt. 
Wie weet is het via die weg dan ook al snel opgelost.

Ik hoor graag van je!

Beste Sanne,

Do donderdag middag nog een keer gebeld met de klantenservice omdat ik mijn abonnement wilde opzeggen maar de zeer klantvriendelijke medewerker van kpn kon kostenloos een monteur regelen en wel heel snel de volgende dag al

Afgelopen vrijdag is er een monteur geweest en heeft de witte oude super wifi punten er tussen uit gehaald. We hadden namelijk de zwarte en witte in ons systeem lopen. Ook zond de Experia box v10 wifi uit wat niet moet en verstoring zou geven. Zo was het ook aangelegd door een monteur destijds toen we glasvezel kregen en kon geen kwaad. Deze monteur had een andere mening en zei dat het verstoring kon geven. Ook heeft hij alles een schone lei gegeven zoals jij ook al aan gaf. In de hoop dat alles nu beter zou gaan werken. Overigens voor glasvezel nooit problemen maar nu dus constant storing en uitval.....Maar helaas zaterdag viel wederom alles weer uit en ook vandaag viel wederom alles er weer af. 1 x bleven de Superwifi punten groen branden  maar functioneerde de interactieve tv er niet meer op ook na het opstarten niet. Weer alles opnieuw opgestart maar interactieve tv bleef constant hangen tot 85% of ging weer opnieuw opstarten zonder resultaat. Na vele malen opnieuw het te hebben opgestart werkte het weer maar het is om gek van te worden. Het wordt nu frequenter wat uitval betreft. Gisteren weer contact opgenomen met het speciale nummer van kpn en er is weer een nieuwe afspraak ingepland met een monteur om dan toch de V10 te vervangen voor de box 12 modem maar vraag me af of dit gaat helpen. Kan het ook nog in de interactieve tv kastje liggen dat die het signaal niet goed oppakt, maar de Superwifi brand groen en is bekabeld aangesloten op het tv kastje interactieve tv.  Of is het raadzaam om ook helemaal over te stappen naar het nieuwe tv kijken met tv box. Ben er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee. Al enkele voetbalwedstrijden gemist dit weekend das echt flink balen hopelijk komt KPN nog met een compensatie. 

Anders gaan we toch maar overstappen naar Ziggo als kpn het niet kan oplossen. We zijn er nu echt helemaal klaar mee 😞

Ai dat is inderdaad enorm balen. Bijzonder slechte timing wat dat betreft. 😕 Ik hoop dat de tweede monteur het op kan lossen, laat je het weten? 

Qua compensatie, we kunnen alleen vergoedingen geven als er een volledige onderbreking van de diensten is geweest en je dus 12 uur of langer helemaal geen internet hebt gehad.
Dat is gelukkig niet gebeurd, maar ik begrijp dat het geen leuk weekend was op deze manier. 😔 Excuses daarvoor, ik hoop echt dat het tweede monteursbezoek resultaten brengt.

Reageer