Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi alle lampjes uit

  • 17 August 2024
  • 15 reacties
  • 113 keer bekeken

Hallo, 

als ik mijn superwifi punt (witte schotel) in het stopcontact steek, gaat het lampje op het punt branden (groen uiteindelijk). Een paar minuten later brandt er geen lampje meer en lijkt hij dus uitgevallen te zijn. Bij meerdere stopcontacten hetzelfde probleem.  Herkent iemand dit probleem? 
Het internet op zolder is nu dus te slecht om te gamen, dus n boze puber… ;-)

 

 

 

@mir001 neem onderstaande link eens door

 


Dankjewel Jimny, helaas is bij deze link geen oplossing te vinden. Tis ook gek want hij deed t altijd en zonder verandering oid van mijzelf gebeurt dit ineens. 
 


Welk modem heb je precies


Druk eens kort op de WPS knop.


Welk modem heb je precies

V10 A


Druk eens kort op de WPS knop.

Van de SuperWiFi's uiteraard. 


Druk eens kort op de WPS knop.

Dan knippert ie even groen., brandt groen en na n minuut is t lampje weer uit


Welk modem heb je precies

V10 A

@mir001  Reset het V10 A modem  eens 

 


Ik ga morgen de v10 even resetten, ben nu niet thuis:-). Thanks voor t meedenken


Hoi @mir001, ben je intussen verder gekomen met de tips en suggesties hierboven?

Zo niet, je kunt jouw SuperWifi eens een schone installatie geven. Dat helpt in veel gevallen goed. 

Het is daarnaast ook mogelijk om de lampjes uit te schakelen, via de instellingen van SuperWifi. Het hoeft dus mogelijk niet te betekenen dat ze niet goed werken of defect zijn. Je vindt meer over inloggen en de instellingen van je SuperWifi in het artikel dat jimny al noemde;

@mir001 neem onderstaande link eens door

 

 


Hoi, na de reset van de v10 en opnieuw opstarten van de superwifi blijft er een lampje branden. Maar nu gaat t lampje steeds even op groen maar op rood na n paar minuten. Zelfs als de superwifi beneden naast de versterker staat….

ik wordt hier echt gek van… wat kan ik nog doen nu??? 
in de thuisapp krijg ik de superwifi trouwens ook niet meer te zien. Voor n paar minuten stond hij erin net na het hele proces, daarna; floep! Weg….


Heb je de schone installatie al geprobeerd die ik noemde @mir001?

Zo ja, kijk dan eens hier, daar vind je tips en trucs:

 


Het is gelukt met de schone installatie. Alleen t gekke is… hij stond altijd al op zolder en was gewoon groen. Nu blijft hij op rood schieten helaas. Er is niets veranderd of verbouwd in huis. 


Fijn dat de frisse start geholpen heeft. Op zolder klinkt wel als een eind van het andere SuperWifi punt vandaan. Het blijft een wifi verbinding, het draadloze signaal is ook gevoelig voor andere signalen en storingsbronnen in jouw omgeving. Het zegt daarom niet altijd dat je zelf iets in huis veranderd hebt wat de verbinding nu vermindert. 

Ik hoop dat je verder komt met het topic dat ik hierboven noemde. En speel anders eens met de plek waar dat SuperWifi punt staat, misschien helpt een nét iets ander plekje een hele boel.


Dankjewel voor het meedenken en de tips! 


Reageer