Goedemiddag, na het doornemen van gerelateerde vragen op dit forum én het volgen van de instructies van KPN SuperWifi: installatie en gebruik | KPN Community, ‘Een schone installatie van SuperWifi punten’ wil het nog steeds niet werken.
Voor de zekerheid: het gaat om een Experia Box V10 en zwarte SuperWifi-punten (SuperWifi 2).
Ik heb de Experia V10 gerest, het SuperWifi-punt gereset (paars lampje), maar als ik ze vervolgens verbind met de ethernetdraad, knippert het lampje op het SuperWifi-punt een minuutje groen en daarna blijft het al constant groen branden (terwijl de installatie aangeeft dat dit proces wel een minuut of 30 duurt).
Als het werkelijk gelukt zou zijn, zou het lampje ‘wireless’ op de V10 uit moeten gaan, doordat het SuperWifi-punt nu de ‘master’ is geworden voor het wifi-signaal. Het ‘wireless’-lampje blijft echter branden op de V10. Als ik daarop ‘wireless’ handmatig uitzet, is er helemaal geen wifi-signaal meer. Kortom, het SuperWifi-punt heeft het wifi-signaal duidelijk nog niet overgenomen van de Experia V10.
Wie weet wat ik nog meer kan proberen? Liefst in een helder stappenplan? Dank alvast!