Skip to main content

Als mijn modem Box12 wordt herstart liggen mijn super wifi punten eruit. En moet ik ze ingeplugd in de modem weer opnieuw koppelen. 
dit is al 3 keer gebeurd. het betreft de witte superwifipunten. 
weet iemand hier een oplossing voor? 
( het stroom gaat er af en toe af omdat ik nog lampen moet ophangen etc) 

Is er iemand die hier iets over kan zeggen? 

Hi ​@Janine123, welkom in onze community! We denken hier graag met je mee, afhankelijk van hoe druk het is kan de snelheid van een reactie wisselen. Je kunt ook een terugbelafspraak maken voor snellere hulp; een collega van me belt je dan terug wanneer het jou uit komt om je verder te helpen.

Voor wat betreft je SuperWifi; gebeurt dit sinds kort of al langere tijd? Wat gebeurt er met de kleur van de lampjes van je SuperWifi op dat moment? Zijn er andere dingen die opvallen of die je hebt geprobeerd?

Ik raad je sowieso aan om je SuperWifi eens een schone installatie te geven, dat werkt in veel gevallen goed.

Hallo Alexandra

ik heb al 2 x een schone installatie gedaan van 2 wifi punten. 
maar afgelopen zaterdag ging het stroom eraf en waren ze daarna weer verdwenen. 

En wat kan ik een terugbelverzoek doen? Ik kom nu steeds in een cirkeltje om wifi versterkers te kopen. 

Ik heb nog wat uitzoekwerk gedaan, maar het is zover geen bekend ding dat SuperWifi de instellingen vergeet als de stroom eraf geweest is. Misschien als het echt langere tijd gebeurt, maar niet als de stroom er kort af geweest is. Hoe heb je de schone installatie gedaan? Echt volgens deze stappen? Het komt wel precies, daarom hebben we het stapsgewijs uitgelegd op de voorgaande link.

Je kunt de belafspraak maken iets lager op de pagina waar je via de link komt, via onze digitale assistent Dot.

Reageer