Skip to main content

Van de week een wifi versterker geinstaleerd voor boven. Boven topwifi.. maar nu beneden heeeel slecht. Inclusief de TV die nu kuren krijgt. Hoe kan dit? Het plaatsen van een versterker zou geen invloed moeten hebben op de wifi beneden?😅

Normaal gezien niet nee. Heb je toevallig een V10 modem? En de wifi versterker boven bekabeld aangesloten?


Normaal gezien niet nee. Heb je toevallig een V10 modem? En de wifi versterker boven bekabeld aangesloten?

Nee wij hebben de V12 en hij is draadloos gekoppeld. 
 


Het is mogelijk om de WiFi op de V12 uit te schakelen met een knop aan de zijkant van het modem. Maar het lijkt me niet dat dit per ongeluk gebeurd is. Maar dat zou de situatie wel verklaren. Dit kun je uitsluiten door te kijken of het lampje van de WiFi op het modem groen brand. Als dat niet het geval is zou ik even met een schone lei beginnen. Dus het modem en de Super-Wifi resetten en opnieuw laten koppelen. 


Het is mogelijk om de WiFi op de V12 uit te schakelen met een knop aan de zijkant van het modem. Maar het lijkt me niet dat dit per ongeluk gebeurd is. Maar dat zou de situatie wel verklaren. Dit kun je uitsluiten door te kijken of het lampje van de WiFi op het modem groen brand. Als dat niet het geval is zou ik even met een schone lei beginnen. Dus het modem en de Super-Wifi resetten en opnieuw laten koppelen. 

Niks werkt. Verbinding blijft slecht. Dus ik denk dat ik die versterker maar terug breng want beneden geen verbinding en boven wel is niet wat we willen.


Hi @Amarante, welkom hier. 
Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank. Het klinkt alsof de WiFi niet meer aanstaat op de Box 12, hoe brandt het WiFi lampje op de Box 12? Dit zou groen moeten branden. 

Heb je verder ook de fabrieksreset geprobeerd? 


@Alex van KPN advies bij de winkel gevraagd. Alles gereset en nu werkt het zoals het moet. Dus overal wifi zonder slechte wifi beneden.

👍🏼👍🏼


@Alex van KPN advies bij de winkel gevraagd. Alles gereset en nu werkt het zoals het moet. Dus overal wifi zonder slechte wifi beneden.

👍🏼👍🏼

Fijn dat het uiteindelijk is opgelost! 


Reageer