Skip to main content

We hebben 2 wifi versterkers hangen. Nu is er 1 die steeds begint te haperen en opnieuw opstart. Al gereset en al, alles wat in andere gerelateerde topics stond maar niets helpt. Wat nu te doen?

hartelijke groet, Marjan

Goedemiddag @snohedel, bedankt voor jouw bericht en welkom op de KPN Community :)

Over welk type wifi versterker hebben we het hier precies? Gaat het om de Experia wifi of maak je misschien gebruik van Super wifi punten? Als het resetten niet heeft geholpen, kan ik ook niet meteen uitsluiten dat deze wellicht defect is. Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet zodat we vanuit daar verder kunnen kijken!


Beste Jan, het gaat hier om superwifi punten. 1 doet het prima en de ander blijft paars branden nu. Alles geprobeerd wat is beschreven maar blijft paars branden.

groet Marjan


Bedankt voor je toelichting @snohedel.

Een paars lampje betekent dat de Super wifi niet goed is geconfigureerd; door deze rechtstreeks (en bekabeld) aan te sluiten op het modem, zonder andere apparatuur er tussen zoals een switch of een draadloze verbindingsset. Na enkele minuten zou de configuratie ingeladen moeten zijn en zou het lampje ook weer groen moeten gaan branden. Deze stap heb je ook op deze manier doorlopen? Uit ervaring weet ik dat het soms ook kan helpen wanneer je de Super wifi punten eens van plek wisselt. Ik hoop oprecht dat dit helpt en dat jij heel snel weer gebruik kunt maken van je Super wifi 🙏🏻


Reageer