Skip to main content
Beantwoord

Cashback actie Samsung afgekeurd, wat nu?

  • 25 July 2024
  • 25 reacties
  • 190 keer bekeken

Goedendag,

 

Iemand meer moeite met de cashback actie van de samsung watch ultra (100 euro cashback en trail band cadeau)?

 

Mijn promotieaanvraag is afgekeurd omdat op de aankoopbon de leverdatum (19 juli) staat als aankoopdatum, wat deze actie dan verlopen maakt.

 

De cashback actie loopt tm 14 juli, en heb deze 14 juli aangeschaft via de website van kpn, Echter als ik de aankoopbon download staat er 19 juli op. 

 

Gewenste oplossing; juiste aankoopbon met de datum 14 juli ipv 19 juli 2024.

 

 

 

25 reacties

Hoe heb je precies besteld? En wat voor datum staat er op de bevestiging van de bestelling?

Goededag, bij mij hetzelfde. Factuur 19-7. Aanschafdatum 11-7. Krijg ook een afkeuring van de 100€ cashback. Heb aankoopbon en factuur naar Samsung gemaild. Ze blijven afkeuren. KPN, los dit op aub

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u de aankoopbon gedownload via http://mijnbestelling.kpn.com?

Want u krijgt ook een factuur. Die staat in MijnKPN. Maar die moet u dus niet hebben...

Ik heb de aankoopbon gedownload. Daar staat op aankoopdatum 19-7. Dat is dus buiten de promotie. De watch 7 Ultra is besteld op 11-7. Aan die aankoopbon heb ik dus niets want die klopt niet! Aankoop datum en factuurdatum is beide 19-7. Klopt niet! 

Reputatie 7
Badge +9

@Saimirimonkey Heb jij een bankafschrift met datum 11-07 en het bedrag van de smartwatch? Dan moet KPN de factuurdatum en aankoopdatum veranderen voor jou naar 11-07

@ROBdeBouwer 

Nee, alleen een bevestiging en een factuur maar die wordt automatisch geïncasseerd de volgende maand. Staat ook op het overzicht: betaal dit bedrag niet, wordt automatisch geincaseerd. 

 

Nee, alleen een aankoopbevestiging en factuur waarop staat. "Betaal dit bedrag niet, wordt automatisch geïncasseerd". Bij de volgende factuur van KPN in augustus wordt het dus geincasseerd.

Reputatie 7
Badge +9

@Saimirimonkey Heb je de bevestigingsmail nog? Post een screenshot hier zonder jouw gegevens (emails, naam, adres,klantnummer) maar wel ordernummer dan kan een moderator voor jou kijken.

Reputatie 7
Badge +24

Nee, alleen een aankoopbevestiging en factuur waarop staat. "Betaal dit bedrag niet, wordt automatisch geïncasseerd". Bij de volgende factuur van KPN in augustus wordt het dus geincasseerd.

Een factuur is geen aankoopbon. Nogmaals:

http://mijnbestelling.kpn.com

 

Reputatie 7
Badge +9

@Saimirimonkey @Erwin van KPN Ja het staat duidelijk dat je de watch op 11-07 geplaats heb.

Via https://community.kpn.com/settings/profile kan je jou klantnummer,naam,adres en laatste 3-cijfer van jouw bankrekeningnummer in het private gedeelte zetten, dan kan de moderatorteam het kijken

 

Reputatie 7
Badge +9

Nee, alleen een aankoopbevestiging en factuur waarop staat. "Betaal dit bedrag niet, wordt automatisch geïncasseerd". Bij de volgende factuur van KPN in augustus wordt het dus geincasseerd.

Een factuur is geen aankoopbon. Nogmaals:

http://mijnbestelling.kpn.com

Ze hebben duidelijk aangegeven, dat ze de aankoopbon gedownloaded hebben en heb dezelfde datum als factuur, waarom twijfel je aan hun informatie?

Reputatie 7
Badge +24

Ze hebben duidelijk aangegeven, dat ze de aankoopbon gedownloaded hebben en heb dezelfde datum als factuur, waarom twijfel je aan hun informatie?

Omdat er geen antwoord komt op de vraag:

Heeft u de aankoopbon gedownload via http://mijnbestelling.kpn.com?

 

Reputatie 7
Badge +9

Ze hebben duidelijk aangegeven, dat ze de aankoopbon gedownloaded hebben en heb dezelfde datum als factuur, waarom twijfel je aan hun informatie?

Omdat er geen antwoord komt op de vraag:

Heeft u de aankoopbon gedownload via http://mijnbestelling.kpn.com?

 

Waar kan je anders nog downloaden? 

Echter als ik de aankoopbon download staat er 19 juli op. 

 

Ik heb soms het idee dat sommige gebruikers hier denken dat andere gebruikers de dommen zijn

Ja, die heb ik gedownload en ook al gestuurd. Zie eerdere bericht. Je antwoord is dus niet terecht. 

Ja, die heb ik gedownload en ook al gestuurd. Zie eerdere bericht. Je antwoord is dus niet terecht. 

Ja zelfde als hier.. aankoopdatum na downloaden op mijnbestelling.kpn.com staat 19 juli.. 

Wellicht wordt dit mijn oplossing. Automatische incasso terug laten storten tot KPN het heeft opgelost. Misschien komt er dan vlugger een oplossing. Ze vragen er zelf om. Ze kunnen zien wanneer ik heb besteld, wanneer is geleverd, en wanneer wordt betaald. En nu moeilijk doen. Vanwaar al die vragen. Los het op! 

Reputatie 7
Badge +9

Wellicht wordt dit mijn oplossing. Automatische incasso terug laten storten tot KPN het heeft opgelost. Misschien komt er dan vlugger een oplossing. Ze vragen er zelf om. Ze kunnen zien wanneer ik heb besteld, wanneer is geleverd, en wanneer wordt betaald. En nu moeilijk doen. Vanwaar al die vragen. Los het op! 

Nee, doe dat niet, dan stuurt KPN een incasso bureau op jou af en je heb probleem mee. Wacht geduldig af tot een lid van de moderatorteam het ziet en voor jou een ticket maakt. Wanneer is de uiterste datum om de cashback bij Samsung aan te vragen?

16-09-2024

​​​​​​

Reputatie 7
Badge +9

@Saimirimonkey Dan heb je nog tijd genoeg. Gewoon rustig wachten, het was geen opzet maar een fout in systeem dat hersteld worden moet.

Oké, ik wacht geduldig af of het opgelost wordt. 

@Saimirimonkey @ROBdeBouwer   Mijn advies luidt om contact op te nemen met 0800 0402 of contact te zoeken via facebook of twitter. 

Op het forum pakken we geen individuele issues (meer) op. Zorg inderdaad dat je de relevante gegevens paraat hebt als je contact zoekt. 

Hopelijk kan de helpdesk hier iets in betekenen. 

 

Reputatie 6
Badge +5

En laat het resultaat ook even weten hier. Ben ook benieuwd waar dit nu fout is gegaan.

Inmiddels een paar weken verder zonder resultaat. KPN heeft de aankoopbon aangepast met de juiste datum maar nu zegt Samsung dat je of een watchband krijgt OF 100 euro cashback. Terwijl Kpn zegt dat je beide krijgt. Foutje van KPN zegt Samsung. Als ik de keuze had tussen beide ga ik toch geen watchband kiezen ter waarde van 75 euro terwijl ik 100 euro kan krijgen. En dus zelf de band kan kopen en nog 25 euro over hou. Er was iets met een kastje en een muur…….

Kortom, ik kan fluiten naar de 100 euro! En weer iets geleerd, geen KPN meer voor mij.

 

Reageer