Skip to main content

Zijn er meer mensen die bij einde abonnement willen verlengen en dan ook een aalmoes krijgen tegen over degene die een nieuw abonnement afsluiten, belachelijk schaam je KPN om zo trouwe klanten te belonen denk dat ik maar eens ga overstappen naar een andere provider tenslotte laat je op deze manier veel geld liggen is mijn gedachte en het kost al genoeg.

Dit is normaal. En bij alle providers zo. Waarvoor zou je elke keer weer korting moeten hebben? Dat is toch niet normaal? Bij de bakker loop je toch ook niet elke keer te zeuren over korting? 

En hoe denk jij dat het werkt bij een andere provider? KPN is geen filantropische instelling. Verlaag simpelweg je abonnement. Dan maar geen extraatjes. Ook dat scheelt op je maandelijkse abonnementskosten. En als je het zo beroerd vindt bij KPN, tja, dan maar overstappen. Je laat zelf veel geld liggen. Ik denk niet dat je dit wilt horen, maar het is hoe dan ook wel een feit. 

Als bestaande klant kun je echter ook profiteren van andere voordelen, zoals een Combivoordeel of speciale aanbiedingen die regelmatig worden aangeboden. Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Veel succes! 

Aha KPN medewerkers!

Hi @Macwim

Dit is een vraag die geregeld voorbij komt, ook hier in onze community. Je kunt daarom verschillende mooie antwoorden vinden, zoals deze van @Noordzee. Elke klant kan gebruik maken van een leuk aanbod als ze een abonnement bestellen, het zogenaamde welkomstcadeau. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je toen jouw abonnement startte je gebruik hebt gemaakt van een korting, óf een welkomstcadeau. We doen ons best om daarna ook onze vaste klanten blij te maken, bijvoorbeeld met onze Combivoordelen, als je meerdere KPN abonnementen hebt. 

En vergeet daarnaast ook KPN Voor Jou niet, zoals Raspberry ook al noemt. Daar vind je elke maand leuke extra's, omdat we blij zijn met al onze klanten 💚

Aha KPN medewerkers!

Ik werk niet bij of voor KPN 🤗😏 Het is gewoon mijn mening. Niets meer of minder. 

Reageer