Skip to main content

Hallo KPN,

Kun je alleen maar een nitendo switch krijgen als je nieuw bent bij KPN want zou jammer vinden dat alleen nieuwe klanten zoiets krijgen?

 

Groetjes

Dat klopt @jort1238  het is een welkomstcadeau bestemd voor nieuwe klanten, mensen die in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internetabonnement bij KPN hebben gehad.

Net zoals andere providers probeert KPN om met dit soort acties klanten naar zich toe te lokken.


Geld dit alleen voor TV Abbonement of ook voor Telefoon want ik ben pas geleden geswitch van provider wegens we met de rest bij KPN zaten?


Uit de actievoorwaarden:

Actievoorwaarden | Game console welkomstcadeau

Het actieaanbod voor consumenten en klein zakelijke klanten is van toepassing op de nieuwe afname van Internet (en TV+) van KPN.
 

zie:  Stel zelf je KPN pakket samen | KPN.com    (klik op "meer informatie” bij de actie)


Je kunt beter je abbonement na een jaar opzeggen eigenlijk.Want als vaste klant krijgt je nooit korting of een cadeau.


Sowieso is dit belachelijk, ben al zo’n 15 jaar lid, maar iets extra’s? Ho maar. Ik heb zelf ruim een jaar geleden eens geprobeerd om er wat extra’s uit te halen, maar werd afgescheept met een 2-jarig abonnement, waarmee ik de eerst 6 maanden de helft van de prijs hoefde te betalen, en daarna weer de volle mep. Maar hier zit ik dus nog tot juli volgend jaar aan vast. Waarom ik hier destijds ingetrapt ben weet ik nog steeds niet…  Ik ga volgend jaar toch maar eens een andere provider zoeken, tenzij ze echt met een interessant aanbod komen (liefst een Playstation of zo uiteraard 😁, maar ik maak me geen illusies).


Tja... waarom zou KPN een bestaande klant een playstation geven? Nergens voor nodig toch? De meeste blijven toch wel. 

Sterk nog: als KPN 1 bestaande klant een playstation geeft, dan hangen er diezelfde dag nog een paar 100 klanten in de telefoon die dat hem ook wel willen hebben. En waarom? Wat bereikt KPN daar mee?


Wat voordeel geven om nieuwe klanten te trekken is begrijpelijk. Maar de bedragen/kado’s nu mee geadverteerd worden geven mij inziens een verkeerd signaal naar bestaande (loyale klanten) Wij hebben bijvoorbeeld KPN & TV en mobiel gecombineerd voor meer dan 5 jaar. Elke 6 maanden zie de kosten stijgen maar zie geen voordelen in de diensten die we afnemen.

 

Het gros van de mensen die lid worden door deze actie gzijn over twee jaar ook weer weg, op naar de volgende deal. Zoals hierboven aangegeven door anderen ben je inderdaad beter af om maar elk jaar te switchen. Ik ben er nu ook wel een beetje klaar mee. 


Deze acties gelden helaas niet voor bestaande klanten.
Dat betekent natuurlijk niet dat we jullie minder waarderen. Voor bestaande klanten hebben we KPN Voor Jou!


Deze acties gelden helaas niet voor bestaande klanten.
Dat betekent natuurlijk niet dat we jullie minder waarderen. Voor bestaande klanten hebben we KPN Voor Jou!

Mooi initiatief inderdaad Kpn voor jou! Helaas blijven er altijd ontevreden klanten voor wie dit niet genoeg is. Ik ben benieuwd of deze mensen ook in de supermarkt, waar ze hun wekelijkse boodschappen doen om een cadeau vragen? Want anders gaan we boodschappen doen bij een andere supermarkt!! Of een mail sturen naar Netfix, dat ze al zolang klant zijn en wel een Playstation verdienen. En als ze die niet krijgen dan stappen we over naar een ander streamingsdienst! En zo zijn er natuurlijk nog honderden voorbeelden te noemen. Uiteindelijk is Kpn ook gewoon een bedrijf dat geld moet verdienen om hun kosten te betalen, en hier ook nog iets aan over te houden. Eigenlijk best wel logisch toch? Dus als Kpn zijn vaste klanten elk jaar ook allemaal een Playstation of iets dergelijks geeft is het snel afgelopen met Kpn.


Reageer