Skip to main content

Mijn TV pincode werkt niet meer

  • 8 September 2024
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Mijn TV pincode werkt niet meer. Van de week na de storing nog wel de originele code kunnen gebruiken bij het instellen van de decoder, maar nu werkt de code niet meer. Dus programma’s met kinderslot zijn niet te bekijken.

Pincode proberen te resetten via de app levert vervolgens een foutmelding op. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Morgen even bellen met de helpdesk @Peetman , 0800 0402.

 


En heb je al een nieuwe pincode gekregen van KPN? 

Volgende keer jouw TV pincode ergens opschijven op een briefje of jouw TV pincode opslaan in jouw smartphone bij notities. 


In MijnKPN, rubriek producten, sub-rubriek thuis/direct regelen kun je zelf een nieuwe pincode genereren @Peetman 

Succes.

 


In MijnKPN, rubriek producten, sub-rubriek thuis/direct regelen kun je zelf een nieuwe pincode genereren @Peetman 

Succes.

 

Dat werkt dus helaas niet, levert alleen een mooie foutmelding op:
 


De originele​ pincode heb ik netjes bewaard, maar om de een of andere reden wil die ook niet meer werken.

We waren van de week slachtoffer van de storing waardoor ons abonnement te vroeg was stopgezet, dus zou me niks verbazen als dit gerelateerd is.


We waren van de week slachtoffer van de storing waardoor ons abonnement te vroeg was stopgezet, dus zou me niks verbazen als dit gerelateerd is.

Ik denk dat het hier inderdaad wel eens mee te maken kan hebben! Ik zou je willen aanraden om jouw Thuis opnieuw te koppelen aan MijnKPN. Hiervoor moet je deze eerst ontkoppelen, dat doe je zo: MijnKPN app: Product ontkoppelen. Daarna kan je jouw abonnement koppelen, dat doe je zo: MijnKPN app: Product koppelen.

Werkt dit niet, dan zou het kunnen helpen om een nieuw KPN account aan te maken en jouw abonnement daaraan te koppelen. Wil je hetzelfde e-mailadres gebruiken? Dan zal je jouw huidige account eerst moeten verwijderen. Hoe je dat doet, lees je hier: KPN ID zelf verwijderen.


We waren van de week slachtoffer van de storing waardoor ons abonnement te vroeg was stopgezet, dus zou me niks verbazen als dit gerelateerd is.

Ik denk dat het hier inderdaad wel eens mee te maken kan hebben! Ik zou je willen aanraden om jouw Thuis opnieuw te koppelen aan MijnKPN. Hiervoor moet je deze eerst ontkoppelen, dat doe je zo: MijnKPN app: Product ontkoppelen. Daarna kan je jouw abonnement koppelen, dat doe je zo: MijnKPN app: Product koppelen.

Werkt dit niet, dan zou het kunnen helpen om een nieuw KPN account aan te maken en jouw abonnement daaraan te koppelen. Wil je hetzelfde e-mailadres gebruiken? Dan zal je jouw huidige account eerst moeten verwijderen. Hoe je dat doet, lees je hier: KPN ID zelf verwijderen.

Helaas, ook dat helpt niet. Ontkoppelen en daarna koppelen eerst geprobeerd. Daarna gekoppeld aan een nieuw ID, maar ook dat levert niks op. 
Andere probleem is dat ik de gekoppelde streamingdiensten niet kan wijzigen. Ik krijg de volgende banner te zien:
 

Ik wilde graag de streamingdiensten stop zetten, maar dat is nu dus niet mogelijk. Ik zit er uiteraard niet op te wachten om nog een maand extra te moeten betalen voor een dienst die we niet meer gebruiken.


Jammer dat het opnieuw koppelen van jouw account geen effect heeft gehad. In dat geval kan je het beste even bellen met onze telefonische klantenservice: 0800 0402.


Reageer