Skip to main content
Beantwoord

Aanstootgevende graffiti op KPN huisje

• May 9, 2026
  • 11 reacties
  • 215 keer bekeken

De graffiti wordt steeds meer en erger ook religieuzer. Graag verwijderen of overschilderen, ook privé bezit wordt op deze plek besmeurd. Troep trekt troep aan.

wellicht leuk om dit groen te schilderen en aan de zijkant een doel, hier spelen kinderen.

Het huis wordt nu niet gebruikt, wellicht zit er nog wat onder de grond. Eventueel willen bewoners zich de grond verzorgen of iets dergelijks.

maar eerst graffiti verwijderen.

Beste antwoord door Ik_Combineer

Alle monteurs kunnen meldingen uitzetten voor onze kasten en centrales. En inderdaad is dit een gebouw van KPN. Heb een melding voor je gemaakt en normaliter duurt het enkele dagen voordat ze er naar kijken.

Of er daadwerkelijk wat mee gebeurd is niet aan ons. 

Ticketnummer; REQ-260037913

11 reacties

Robert Brink
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Heeft bijzonder weinig met KPN te maken.

Melden via de site of app van je gemeente, want dit kan (ik zie iets met religie en Jezus, who cares) natuurlijk aanstootgevend zijn. 😂

Weet je zeker dat het een KPN ‘huisje’ is ❓🤔

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 9, 2026

Ik stel voor: bel eens met 038- 454 39 17.

Want het ziet er niet uit als eigendom van KPN.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 10, 2026

Volgens mij is dit een glasvezelcentrale (ook een PoP genoemd). Ik denk dat Spijkerman BV de leverancier is van dit pre-fab gebouwtje. Maar ik denk dat de verantwoordelijke partij wel ergens anders op te vinden is. Misschien staat er een bordje bij de deur? 

Je kan eventueel ook bij de gemeente een melding doen, die kunnen dit dan doorschuiven naar de verantwoordelijke partij die dit kan laten verwijderen. 

Kunnen we het gebouw eventueel op Google Streetview vinden?

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • May 10, 2026

https://www.mrgraffiti.nl heeft in onze regio diverse objecten zoals transformatorhuisjes etc. in opdracht  van de objectbeheerder onder handen genomen.  Het resultaat mag er zeker zijn.👍

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Abe 978 . Welkom hier.

Jammer dat het gebouwtje zo besmeurd is.  Helaas is het wel een teken van de tijd. 

Ik zie dat er aantal praktische tips zijn gegeven.  Heb je ook geprobeerd het nummer wat er op het huisje staat, te bellen?  Ik ben benieuwd wat  je allemaal al geprobeerd hebt want dan kan ik beter met jou meedenken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2026

Het is een huisje van KPN. Dit is door Gemeente, Liander en KPN in het verleden bevestigd. Het staat op de locatie Lelystad 90T 8219 AM.

Het is gemeld op Fixi, waarbij de gemeente stelt dat bewoners dit moeten melden bij kpn.

Het verzoek aan KPN is om dit schoon te maken.

zie ook binnenkant huisje.

Is dit voldoende om aan de slag te gaan.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 14, 2026

@Abe 978 

Alleen is dit een openbaar forum, waar vooral klanten van KPN elkaar helpen.

Het beste kan je KPN bellen of via facebook of via X.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 14, 2026

Hallo ​@Abe 978 

Deze community is een klant-helpt-klant omgeving. 

Wanneer een dergelijke melding moet worden gedaan, kan dit uitsluitend via de telefonische klantenservice door het maken van een belafspraak. Dit zorgt ervoor dat de melding op de juiste manier wordt geregistreerd en opgepakt.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 14, 2026

Hallo ​@Abe 978 

Deze community is een klant-helpt-klant omgeving. 

Wanneer een dergelijke melding moet worden gedaan, kan dit uitsluitend via de telefonische klantenservice door het maken van een belafspraak. Dit zorgt ervoor dat de melding op de juiste manier wordt geregistreerd en opgepakt.

Of via gratis 0800-0402 of mobiel 1200 of facebook of X

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • May 14, 2026

Alle monteurs kunnen meldingen uitzetten voor onze kasten en centrales. En inderdaad is dit een gebouw van KPN. Heb een melding voor je gemaakt en normaliter duurt het enkele dagen voordat ze er naar kijken.

Of er daadwerkelijk wat mee gebeurd is niet aan ons. 

Ticketnummer; REQ-260037913

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 21, 2026

Contact met KPN support en zij hebben me doorverwezen naar @facilicom.nl en zij hebben bevestigd dat het wordt schoongemaakt. Dank allen voor het meedenken en reageren.