Skip to main content
Vraag

Aanstootgevende graffiti op KPN huisje

• May 9, 2026
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

De graffiti wordt steeds meer en erger ook religieuzer. Graag verwijderen of overschilderen, ook privé bezit wordt op deze plek besmeurd. Troep trekt troep aan.

wellicht leuk om dit groen te schilderen en aan de zijkant een doel, hier spelen kinderen.

Het huis wordt nu niet gebruikt, wellicht zit er nog wat onder de grond. Eventueel willen bewoners zich de grond verzorgen of iets dergelijks.

maar eerst graffiti verwijderen.

4 reacties

Robert Brink
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Heeft bijzonder weinig met KPN te maken.

Melden via de site of app van je gemeente, want dit kan (ik zie iets met religie en Jezus, who cares) natuurlijk aanstootgevend zijn. 😂

Weet je zeker dat het een KPN ‘huisje’ is ❓🤔

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 9, 2026

Ik stel voor: bel eens met 038- 454 39 17.

Want het ziet er niet uit als eigendom van KPN.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 10, 2026

Volgens mij is dit een glasvezelcentrale (ook een PoP genoemd). Ik denk dat Spijkerman BV de leverancier is van dit pre-fab gebouwtje. Maar ik denk dat de verantwoordelijke partij wel ergens anders op te vinden is. Misschien staat er een bordje bij de deur? 

Je kan eventueel ook bij de gemeente een melding doen, die kunnen dit dan doorschuiven naar de verantwoordelijke partij die dit kan laten verwijderen. 

Kunnen we het gebouw eventueel op Google Streetview vinden?

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • May 10, 2026

https://www.mrgraffiti.nl heeft in onze regio diverse objecten zoals transformatorhuisjes etc. in opdracht  van de objectbeheerder onder handen genomen.  Het resultaat mag er zeker zijn.👍