Skip to main content
Vraag

Alle topics zijn ineens groen

• January 9, 2025
  • 57 reacties
  • 850 keer bekeken

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7

waarom hebben alle topics opeens de kleur groen ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

57 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 9, 2025

Ik vermoed dat de website-programmeurs wat aan het uitproberen zijn. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 9, 2025

Ik zie dat de kleur wel verdwijnt als het topic ‘gelezen’ is en/of geen ongelezen reacties meer heeft.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 9, 2025

Maar is dit een bug of by design 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 9, 2025

In ieder geval zeer vervelend lezen

JanD
Superuser
  • January 9, 2025

Ik vind het een mooie toevoeging, dan zie je in 1 oogopslag welke topics je nog niet gelezen hebt.

Ik zag dit bij Simyo nu ook, maar dan in hun huiskleur, oranje.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 9, 2025

Ik vind het een mooie toevoeging, dan zie je in 1 oogopslag welke topics je nog niet gelezen hebt.

Op mobiel niet, dan blijft het groen als je het leest. En ik maak uitsluitend gebruik van dit forum via mijn telefoon (of tablet)

JanD
Superuser
  • January 9, 2025

Hallo ​@Ik_Combineer ik heb het ook even bij mijn mobiel gecontroleerd en daar worden de groene berichten gewoon wit nadat ik ze gelezen heb.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 9, 2025

Op mobiel niet, dan blijft het groen als je het leest. En ik maak uitsluitend gebruik van dit forum via mijn telefoon (of tablet)

Hier blijft het ook groen erg irri

JanD
Superuser
  • January 9, 2025

Hebben jullie dan aparte mobieltjes of alleen ik ​@Ik_Combineer en ​@MR_CHIP ???😎

wjb
Wijsgeer
  • January 9, 2025

Ook ik wordt niet echt vrolijk van die groene achtergrond.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 9, 2025

Hebben jullie dan aparte mobieltjes of alleen ik ​@Ik_Combineer en ​@MR_CHIP ???😎

Geen idee, maar op me S24 samsung, iPhone 14 pro max en Tab S9 blijft alles groen.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 9, 2025

Geen idee, maar op me S24 samsung, iPhone 14 pro max en Tab S9 blijft alles groen.

Ikzelf gebruik alleen de s24+ met Chrome als browser 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 9, 2025

Ik zie dat de kleur wel verdwijnt als het topic ‘gelezen’ is en/of geen ongelezen reacties meer heeft.

Bij mij niet ​@RBxx .

Hier blijft alles groen op zowel iMac als iPhone. 

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 9, 2025

Ik heb ook ff gekeken op mijn mobiele telefoon die ik meer gebruik dan mijn compjoeter 😉 maar dit topic wordt wit na gelezen te hebben. Een meerwaarde zie ik niet echt.  Bij instellingen heb ik al ingesteld aantal nieuwe reacties. 

JanD
Superuser
  • January 9, 2025

Ik heb een Motorola g5G met Android 11 en de Chromebrowser ​@MR_CHIP en ​@Ik_Combineer en ​@Friesian en ​@RBxx 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 9, 2025

Bij mij niet ​@RBxx .

Ook als je de pagina een keer ververst ?

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 9, 2025

Ik heb als browser Brave dat ik op dit moment op mijn telefoon heb met sim only.

Samsung Galaxy A34 5G. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 9, 2025

Bij mij niet ​@RBxx .

Ook als je de pagina een keer ververst ?

Dat maakt niet uit. 

Het is de laatste tijd wel schering- en inslag met al die aanpassingen op het forum. 

• January 9, 2025

Hier blijft ook alles groen als open ik een topic 3 keer, zal wel met een stricte cookie instelling aan mijn kant te maken hebben. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi allen! Dank voor het melden. We hebben hier inmiddels contact over met Gainsight om uit te zoeken hoe dit nu zit. Voor ons kwam het ook wat onverwacht. 😅

Zodra we meer info hebben laten we het hier weten. 🙂

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 9, 2025

Hi allen! Dank voor het melden. We hebben hier inmiddels contact over met Gainsight om uit te zoeken hoe dit nu zit. Voor ons kwam het ook wat onverwacht. 😅

Haha misschien is de server waar het forum op draait wel ziekjes geworden 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • January 9, 2025

Gelukkig is het de huiskleur van KPN, zou wat zijn als ze allemaal ineens oranje waren!

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 9, 2025

Misschien is het forum uit z'n jasje gescheurd. 😅😉

wjb
Wijsgeer
  • January 9, 2025

Bij Odido zijn ze allemaal grijs/blauw.

Het lijkt dus echt een Gainsight dingetje en als dit "by design" is dan hoop ik dat het ook weer teruggedraaid zal gaan worden,

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 10, 2025

Was het eerst niet zo dat alleen het antwoord groen was? Volgens mij was dat voldoende. Via de persoonlijke instellingen vindt ik het al duidelijk genoeg.

De browser maakt idd geen verschil, ook niet de telefoon.

Aantal nieuwe community activiteiten.