Skip to main content
Vraag

Alle topics zijn ineens groen

• January 9, 2025
  • 57 reacties
  • 850 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

57 reacties

wjb
Wijsgeer
  • January 20, 2025

Wat een verschrikkelijke ramp ​@Jeroen van KPN, ik hoop oprecht dat dit toch echt teruggedraaid gaat worden, ik word helemaal gestoord van al die groene topics.

En het niet tonen van de “aantallen nieuwe community-activiteiten” is natuurlijk geen oplossing immers dan wordt ook het tekstje “<aantal> nieuw” niet getoond en die is voor mij nu juist essentieel.

Nogmaals, ik hoop oprecht dat dit teruggedraaid gaat worden, dit is verschrikkelijk!  

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 20, 2025

Er gaat wel meer fout. Het topic was door de reactie van wjb groen geworden, maar waar is de melding “1 nieuw” in onderstaand plaatje? Dit was voor ik het topic geopend had.

Koppelen van de kleur aan de profieloptie is m.i. onjuist, sinds wanneer is groen een aantal?

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • January 20, 2025

Ik geloof dat je bij groen mag rijden, bij oranje is het gas terug nemen en bij rood moet je stoppen. 🤠

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 20, 2025

Ik zie dat deze feature de gemoederen flink bezig houdt… 
Ik heb nu 2 vragen uitstaan:

1. Of de kleur (groen of wit) van ongelezen topics los gekoppeld kan worden van het aantal nieuwe reacties, dus dat deze twee functies afzonderlijk instelbaar worden:

• Aantal nieuwe reacties.
    • Ongelezen topics: Kleurweergave die niet afhankelijk is van het aantal nieuwe reacties.

2. Ik heb nagevraagd in welke situatie een ongelezen topic groen is, er een nieuwe reactie is, maar het aantal nieuwe reacties niet in het groen wordt weergegeven.

Tot dan moeten we het stellen met de huidige versie van de feature! 

Ik geloof dat je bij groen mag rijden, bij oranje is het gas terug nemen en bij rood moet je stoppen. 🤠

Ik geloof het ook… 🤣

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 20, 2025

Hallo allemaal, ik kan het volgende melden:

De nieuwe feature dat alles groen is als er ongelezen berichten zijn, is definitief geïmplementeerd. Deze feature is naar eigen smaak aan of uit te zetten in het community profiel

Gelukkig had ik die instelling altijd al op Nee staan. 

Ben wel blij dat die groene topics verdwenen zijn.  😎

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 27, 2025

Alle ongelezen topics zijn → waren ineens groen, maar nu niet meer 👍
Hebben ze bij Gainsight toch hun mening veranderd? Ik heb niets veranderd (profiel).

Ik zie zoals gewenst alleen nog de “sticky” topics groen.

Nu alleen nog de afwezigheid van de xx nieuw indicatie verklaren/repareren.

wjb
Wijsgeer
  • January 27, 2025

Hebben ze bij Gainsight toch hun mening veranderd? 

Ik ben blij dat die groene kleur weer verdwenen is.