Skip to main content
Vraag

Betreffende sores bij en met KPN producten

• August 16, 2026
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Len B
Slimmerik

Off Topics !

Betreffende de sores bij/met KPN producten !

Hypothetisch en vervang de letters KPN in de vele topics voor Heilige Koe] !

A - Zou je dan ook alle forums afgaan om je auto naar behoren te laten rijden ?

B - Zelf allerlei handelingen/aanpassingen verrichten om te kunnen blijven rijden ?

C - Zelf aan je auto knutselen zodat je kan blijven rijden ?

D - Wordt je dan niet een beetje moe van iedere keer weer een forum te moeten raadplegen of naar de garage te moeten ?

Indien je bij je auto ook zovele aanpassingen , storingen , haperingen , updates etc mee maakt kan je beter de benenwagen gebruiken.

Het is overal wel wat maar dit spant wel de kroon gezien de vele topics , indien dit allemaal bij een automerk zou gebeuren was dat merk allang failliet gegaan.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 16, 2026

Je moet eens weten hoeveel hobbyisten er dagelijks met hun auto knutselen. Daar zijn zelfs hobbyclubs van. 

• August 16, 2026

Ik snap de insteek echter het voorbeeld is mischien niet echt goed gekozen. 

Wat A betreft zie C.

Wat B betreft  zou je de olie en andere vloeistoffen moeten kunnen bijvullen of lampen vervangen. Wielen wisselen noem maar op.

Wat C betreft heeft Noordzee al genoemd en dan wil ik dat verder toespitsen op Oldtimers. Als je daar niet zelf aan kan of wil sleutelen is het een dure hobby.

Wat D betreft bij dergelijke problemen worden auto's terug geroepen of bij regulier onderhoud zaken aangepast.

Len B
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • August 16, 2026

Ik snap de insteek echter het voorbeeld is misschien niet echt goed gekozen. 

Misschien dat niet maar het gaat om de insteek.

Als je zoveel sores heb met je auto en je regelmatig weer naar de garage moet omdat je b.v. anders niet naar je werk kan wordt je daar niet echt veel vrolijker van.

• August 16, 2026

Ik snap de insteek echter het voorbeeld is misschien niet echt goed gekozen. 

Misschien dat niet maar het gaat om de insteek.

Als je zoveel sores heb met je auto en je regelmatig weer naar de garage moet omdat je b.v. anders niet naar je werk kan wordt je daar niet echt veel vrolijker van.

Dan is de oplossing betrekkelijk eenvoudig inruilen dat ding. Het is mij te duur maar wel een voordeel van een lease auto.

En in jouw situatie was ik allang elders gaan kijken. Het kost meer dan genoeg , en als dan de personen die iets zouden moeten oplossen dit niet kunnen dan houd het toch op.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Sleutelen en bezig zijn met de auto? Ja leuk, als je het mij vraagt 😁 Het helpt om veel bekenden te hebben die hier ook graag mee bezig zijn. Maar terug naar de kern van het onderwerp, ik begrijp de vergelijking natuurlijk wel. Belangrijk is dat iedereen kiest voor iets dat voor hen persoonlijk goed bevalt. Of dat nou om een auto of om je abonnement en provider gaat.