Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 579 reacties
  • 6706 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

579 reacties

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • October 24, 2025

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 24, 2025

@Noordzee  Klopt! Daar was ik mee in de war. Leuke tijd met die bakkies. Ook de vossenjacht was erg leuk. 

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • October 24, 2025

Klopt deels ​@driemaster , 

"CQ 14 CQ 14, is er nog iemand staandebij?".

Kanaal 14 is het oproepkanaal. 

Het kanaal voor truckers is kanaal 19. 

Mooie tijd. Hier ook gehad met een Midland en een Albrecht. En een tafelmicrofoon met een beetje echo. Breakie, break.

Zondagavond de truckers een fijne week wensen op 19. Was altijd een trouw clubje.

5,5m antenne op het dak, maar die ging eraf toen de bolbliksem erop insloeg.

• October 26, 2025

En opeens is het uur er weer vanaf, wordt je als ochtendmens en je biologische klok op hetzelfde moment als altijd wakker, maar dan is het toch wel een uur vroeger en wordt het dus een erg lange dag,...

Geef mij maar de wissel naar de zomertijd. Gaat mij veel makkelijker af 😅

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 26, 2025

Helemaal met je eens ​@JB22_ 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 26, 2025

Ja, hier net zo. Hoewel ik vanmorgen wel netjes op de nieuwe tijd wakker werd. Maar dat zal meer te maken hebben met het tijdstip waarop ik naar bed ging gisteravond :D

• October 26, 2025

Nou, we zijn dus druk bezig om alle vertrekken te voorzien van een nieuw laagje verf, hoewel ik vandaag niks gepland had i.v.m. even een rustdagje,... Toch in één vertrek rondom alle wanden opnieuw een fijn kleurtje gegeven, bus 2 van 5 kan aan kant 😎

Enig nadeel. Je blijft bezig met meubels, bedden schuiven, en wcd's, lampjes e.d. demonteren. Al gaat hier het meest werk wel zitten samen met terugplaatsen,…

Dat is dan wel weer jammer 🙄

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 26, 2025

Voelt als een boel werk voor weinig, heb ik altijd, als je meubels moet verplaatsen en ze daarna op dezelfde plek terugzet. Ook al is er wel degelijk vanalles gedaan. Lekker bezig, JB!

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • October 26, 2025

@JB22_ zijn die vertrekken nou nog niet vertrokken? 🤗

• October 27, 2025

Nee, anders dakloos en dan wordt het dit seizoen steenkoud in huis,... En de zolder krijgt in het voorjaar ook al een verbouwing incluis dakkapel,... Dus ben nog blij dat ze even blijven zitten! 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed bezig ​@JB22_! Dakloos lijkt me inderdaad niet zo'n goed idee, zeker niet deze tijd van het jaar! 😂 Brrr ik ging niet zo lang geleden een blokje om, het is frisjes buiten!

• October 28, 2025

Vertel mij wat,. Heb opeens een lekkere zware griep te pakken,... Gisteren nog wel workie, maar ging niet van harte,... Vandaag ziek gemeld, ondanks de zon en 21 graden in huis is het wel echt stervenskoud,... En heb ook totaall geen idee hoe ik er aan ben gekomen,...

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ah nee, wat waardeloos ​@JB22_!😥 Ik weet wel dat 't ontzettend rond gaat, hier in mijn omgeving ook veel mensen ziek of net ziek geweest. Ben zelf ook anderhalve week grieperig geweest, voel me sinds eind vorige week weer een beetje fatsoenlijk. Niks aan!

Eerst maar beter worden dan, heel veel beterschap toegewenst! 🤗

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • October 28, 2025

Van harte beterschap toegewenst ​@JB22_ 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 28, 2025

Beterschap JB! Lekker je rust nemen, dan knap je hopelijk snel weer op.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 29, 2025

Zo, allemaal ik heb om 7:35 uur mijn stem al uitgebracht.
Was nog lekker rustig, alhoewel ik wel even moest wachten want ik was echt niet de eerste.

Nog meer die al gestemd hebben?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 29, 2025

Nog niet ​@huistijger maar zodra mijn dienst er op zit, ga ik uiteraard mijn stem uitbrengen! En ik twijfel nog steeds!

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 29, 2025

Ik was tot vanmorgenvroeg ook nog een zwevende kiezer, uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt.

Jasper van KPN
Moderator

Als we op kantoor werken hebben we een vrij vast rondje wat we doen in een van de pauzes, en toevallig zit er een stemlokaal aan dat rondje. Dus ik ga zo tussendoor even daar langs om mijn maatschappelijke plicht te doen 💪

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 29, 2025

Vanmorgen om 8:25, stemlokaal zit in hetzelfde gebouw als de school van de kleine man, dus dat was perfect te combineren 😊

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • October 29, 2025

Zag dat er een stemlokaal in gebouw sportschool zat. Eerst gestemd en daarna wezen sporten 😃

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • October 29, 2025

Stel het is 1970 en er is geen internet en wifi en geen GSM, en vaste telefoon zeer beperkt. 
Wat is het eerste wat je gaat doen?

Mijn ogen open maken.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • October 30, 2025

Zag dat er een stemlokaal in gebouw sportschool zat. Eerst gestemd en daarna wezen sporten 😃

Haha, dat is ook handig! 💪🏾

Ik zit hier nu met kleine slaperige ogen achter mijn laptop: ik was plaatsvervangend voorzitter op een stembureau, dus het was gisteren een erg lange dag!

Tijd voor een bakkie cappuccino! ☕

• October 30, 2025

Hahahaaha,.. En dan hebben wij hier thuis  altijd in het najaar een "online bestellen stop" komt de DPD opeens aan de deur, dus geen flauw idee waarom,..

Komt die KPN binnen brengen, die mij aan de shotjes wil hebben 😎

Thanks hoor, is vanavond wel op! Het normale eten wil toch nog niet lukken,...

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hihi, wél gezonde shots natuurlijk 😁

Graag gedaan ​@JB22_, geniet ervan en gauw beter worden! Hopelijk helpt dit er een beetje bij.