Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 579 reacties
  • 6706 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

579 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 21, 2025

​​​​​​Ik zag deze vandaag bij de bakker liggen en kende ze nog niet: Friese pepernoten!

Ik heb een zak meegenomen, ben erg benieuwd… 
Volgens ​@Jan van KPN zijn dit de beste pepernoten! Zijn dit echt klassiekers ​@JB22_, ​@Arjan van KPN en ​@huistijger

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 21, 2025

Week 49 zitten we weer in Drenthe en zullen vast en zeker een bezoekje aan Groningen brengen. We zullen op zoek gaan naar die lekkernijen! 

• November 21, 2025

@Shyrin van KPN ik ken ze niet,... En mijn eigen bakker heeft ze niet iig, vandaag nog geweest 🤣 vast iets met anijs denk ik? Soort Frysk Dûmke maar dan in zachte pepernoot vorm zou ik mij dan nog kunnen bedenken.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 21, 2025

Er zit inderdaad kaneel en anijs in! 

Week 49 zitten we weer in Drenthe en zullen vast en zeker een bezoekje aan Groningen brengen. We zullen op zoek gaan naar die lekkernijen! 

Als je het leuk vindt en er tijd voor hebt, ben je van harte welkom voor een kopje koffie of thee bij ons op kantoor, ​@driemaster! Natúúrlijk met wat lekkers erbij! 😉

• November 21, 2025

Blijft bijzonder dat ze de grens zijn over gekomen,.. Nu hebben we hier ook nog wel een 'de echte bakker' maar dat is zo niet mijn bakker,.. Dus nee! Ik ga ze niet halen 😋

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • November 21, 2025
Is deze Chilli Pepernoten?

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 21, 2025

Als je het leuk vindt en er tijd voor hebt, ben je van harte welkom voor een kopje koffie of thee bij ons op kantoor, ​@driemaster! Natúúrlijk met wat lekkers erbij! 😉

@Shyrin van KPN Lijkt me leuk! Ik gooi ‘m even in de groep. Kom ik nog op terug. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 22, 2025

Ik hou echt niet van pepernoten ​@Shyrin van KPN Ik vind ze niet om te eten die harde krengen 😋

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 23, 2025

Waarom moet ik iedere keer aan glasvezel denken bij deze schoenen??

Dat zijn geen veters ​@driemaster dat zijn hele rollen kabels, heb je die uit de grond verduisterd? 
Politie!!!!

😋😎🤣

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • December 2, 2025

Binnenkort staat er in mijn titel onder elke reactie naast KPN EEN MKB het woordje Uitgebreid, of Advanced zoals ze bij RoutIT zeggen. Ben weer druk in opleiding bij onze collega’s van RoutIT 🥹

Iets met callcenters, keuzemenu’s en flexibele werkplekken programmeren. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Extra skills dus ​@Ik_Combineer

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • December 2, 2025

Ja, zo noemen we dat inderdaad. Skills om onze paspoort mee te vullen. Krijg je dan weer een aantal punten voor. 😅

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Leuk die foto! Lekker bezig ​@Ik_Combineer 💃

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 10, 2025

Weten jullie nog die kinderen die vroeger aanbelden en snel wegrenden?
Volgens mij werken die nu allemaal bij DHL.

Je krijgt de tijd niet eens om de deur te openen….

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 10, 2025

Dat zal in deze drukke december maand waarschijnlijk nog vaker voorkomen dan in de rest van het jaar ​@huistijger 😑

Jasper van KPN
Moderator

Weten jullie nog die kinderen die vroeger aanbelden en snel wegrenden?
Volgens mij werken die nu allemaal bij DHL.

Ze bellen in ieder geval aan, dat is ook heel wat. Ik heb regelmatig opeens de melding 'We hebben je gemist’ in de PostNL app staan, zonder dat de deurbel is gegaan 😅

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 10, 2025

Vandaar dat ik de laatste tijd mijn pakketjes laat brengen bij een afhaalpunt/automaat nog gezonder ook met al die extra stappen! 

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • December 10, 2025

Wij hebben een DHL punt in de buurt dat tevens een winkel is. 
Al onze DHL pakketten worden daar bezorgd. En zo kan het zijn, dat je met een man of 10 voor de toonbank staat. Totdat er iemand binnen komt die wel oren heeft naar een nieuwe laptop. 

Chef lege dozen, komt vanachter de toonbank vandaan en ik hoor hem zeggen:” Waarmee kan ik u helpen, de rest (?!) zal moeten wachten, want daar verdien ik niets aan”.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Pakketpunten/ automaten zijn fijn als ze niet vol zitten en als het er ook daadwerkelijk heen gebracht wordt.

Poos geleden iets besteld en dacht misschien ben ik er niet, heeft een week geduurd voor DHL het op het pakketpunt afleverde en een keer een specifiek PostNL punt opgegeven, kon ik alsnog ergens anders heen omdat het pakketpunt vol was.

Nog zo een ding, pakket wordt even voor sluitingstijd gebracht en de volgende ochtend komt de eerste dreig mail al binnen dat ze maar beperkt het pakket laten liggen, wat ik ook wel weer snap omdat het zo snel mogelijk weg moet uiteraard, maar het is net alsof je al te kort schiet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het is natuurlijk ook deels onze eigen schuld door zoveel pakketjes te bestellen en niet iets te kopen in een fysieke winkel. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 10, 2025

@Jeroen van KPN daarbij ben ik het deels mee eens… mijn nieuwe spulletjes van KPN komen ook per pakketpost 🤷🏻‍♂️

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • December 10, 2025

Het is natuurlijk ook deels onze eigen schuld door zoveel pakketjes te bestellen en niet iets te kopen in een fysieke winkel. 

Of je pakketjes bestellen en je buren als afhaalpunt laten fungeren, ook zo lekker.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 10, 2025

​Soms staat onze gang vol met pakketjes… dus herkenbaar! 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Zeker waar, maar als die fysieke winkels dat wat ik nodig heb blijkbaar niet in hun assortiment hebben moet ik wel uitwijken naar iets anders…

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 10, 2025

Bij DHL kan je gratis kiezen voor avonds bezorging, bij PostNL kost iets meer dan 1€