Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 579 reacties
  • 6709 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

579 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 8, 2026

Ik vind het altijd zo interessant om te lezen wat jij allemaal meemaakt ​@Ik_Combineer, en ik geloof de meelezers hier ook. 😎

Absoluut! Heb zelf een poosje bij de dierenambulance gewerkt en mis dat best wel. Lees dus graag jouw avonturen ​@Ik_Combineer, niks is minder saai dan de hele dag van hot naar her en geen idee hebben waar je in terecht gaat komen 😄 Als dierenambu betaald werk was, dan wist ik het wel. 
Mijn lijstje met droombanen:

1.  Dierenambulance
  2.  Moderator bij KPN

Ik zou denk ik zo een boek kunnen schrijven over dit werk denk ik, of nja, vooral de mensen.

Als monteur van KPN kom je overal, gevangenissen, hoarders, coffeeshops of gewoon eigenaardige types. Mensen die (misschien bewust) herhaaldelijk kabeltjes los trekken zodat er iemand over de vloer komt omdat ze eenzaam zijn, of de werklui welke zich achter de oren krabben omdat ze per ongeluk met hun CAT graafmachine een half dorp plat hebben gelegd. 

Sommige dingen zijn machtig mooi, en soms kom je echt wel in schrijnende situaties terecht. In ieder geval zou mijn dankwoord naar KPN en mijn manager gaan, want als het tegen zit en je zegt dat je een half uur extra pauze nodig het, of zelfs voor die dag wilt stoppen is dat altijd mogelijk. En als je handvaten nodig het omdat je even niet weet hoe je het beste ergens mee om kan gaan dan staan er altijd mensen klaar om met je te sparren. 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Slecht nieuws, me pauze heb ik gehouden in Oostvoorne. Het goede nieuws is dat me opa en oma hier wonen dus heb heerlijk een boterhammetje mogen doen 😁

Des te beter nieuws voor mij, heb er heerlijk van genoten. Jij gelukkig van je boterhammetje😀

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 10, 2026

Leeuwarden is inmiddels omgedoopt tot Sneeuwarden.😋

En nog een goede raad van Loesje:

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 10, 2026

En nog een goede raad van Loesje:

Ik neem de goede raad ter harte, samen met mijn compagnon krab ik de straat.