Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 852 reacties
  • 10040 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

852 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Warmte-alert: je planten krijgen water, je laptop krijgt ventilatie... vergeet jezelf ook niet!!! Goed blijven hydrateren…. kun je leeeeeeren! 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Geen water voor de laptop?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik heb weleens gezien bij collega's dat dit niet helemaal goed gaat… 👀

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Meestal is het koffie wat er overheen gaat. Slechtste vorm van koffie is die met suiker.

Ik heb 1x iemand met Wijn gehad...

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 18, 2026

Die link klopt niet van jouw bericht hier ​@Shyrin van KPN 
Klik hier geeft een lege bladzijde, met wat zoekwerk toch gevonden

antwoord op jullie discussie:
Ik gooide vanmorgen nog een kop koffie over mijn toetsenbord heen, direct schoongemaakt en tot nu toe geen fouten gevonden

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Jij hebt een los toetsenbord of ging het over de toetsenbord van een laptop?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Bij een los toetsenbord is vocht gelukkig vaak nog op te lossen. Ik herinner me een keer, als puber, dat ik cola over mijn losse toetsenbord gooide. Dat werd toetsen lospielen en alles goed drogen. Hij heeft het daarna nog een aantal jaar prima gedaan :D

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 19, 2026

Ik heb een iMac ​@MandersOnline met bluetooth muis-, trackpad- en toetsenbord-.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Die zijn dan denk ik toch redelijk goed water/vochtdicht, niet dat ik dat ga testen, maar fijn, veel normale toetsenborden dus de hogere modellen hebben gaatjes erin zitten waar het vocht uit kan.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 19, 2026

Het mac-toetsenbord zit behoorlijk dicht gelukkig.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Bij die losse misschien wel, maar heb heel wat laptops gezien die weg konden vanwege waterschade….

Erwin van KPN
Moderator

zou deze daarna nog gewerkt hebben? 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

zou deze daarna nog gewerkt hebben? 

Redelijke kans van wel ja.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 19, 2026

Is dit een foutje of is dit echt?

Dit is een echt foutje. Helaas werkt nu ook de airco niet en dan ook met deze hitte is een ritje niet écht aangenaam… het is nu arko!! Woensdag afspraak bij de auto dokter 😉

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 19, 2026

Zo te zien vriest het 34 ⁰C, ​@driemaster . Dan kun je beter de kachel aan doen 😁 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Zo te zien vriest het 34 ⁰C, ​@driemaster . Dan kun je beter de kachel aan doen 😁 

Nou denk dat de arko zorgt dat de kou eruit gaat en de warmte van buiten erin komt.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 20, 2026

@MandersOnline Da’s helemaal waar… ook niet echt aangenaam, maar goed, ff doorzetten! 😮‍💨

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 21, 2026

Is dit een foutje of is dit echt?

Dit is een echt foutje. Helaas werkt nu ook de airco niet en dan ook met deze hitte is een ritje niet écht aangenaam… het is nu arko!! Woensdag afspraak bij de auto dokter 😉

Of was je eergisteren misschien in Siberië ​@driemaster ? Je kompas wijst naar het Oosten! Wel goede muziek daar en ook nog een redelijke ontvangst 😀. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 21, 2026

@Berrie_Kaas scherp gezien!
Het station heet Heart, onderdeel van Capitol group, niet te verwarren met de groep ‘heart’ die overigens zeer goede muziek maakt! We gingen inderdaad naar het oosten… 

Kwamen daar de wijzen niet vandaan?

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 21, 2026

@Berrie_Kaas scherp gezien!
Het station heet Heart, onderdeel van Capitol group, niet te verwarren met de groep ‘heart’ die overigens zeer goede muziek maakt! We gingen inderdaad naar het oosten… 

Kwamen daar de wijzen niet vandaan?

Kan niet missen ​@driemaster 😀

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

WK is inmiddels in volle gang en je merkt overal dat ze verschrikkelijk veel actie voeren om je tot kopen over te halen.

Ik zelf ben momenteel bezig om de 12 glazen van Cola-Cola te sparen, niet dat ik daardoor extra impuls aankopen doe gelukkig. Alleen het sparen gaat niet super snel, je hebt 8 punten nodig voor een glas, op zich ook niet veel zeker niet als je je bedenkt dat het heel snel kan gaan bij de juiste producten.

1 op een blikje

2 op plastic flessen(zowel groot als klein)

3 op de glazen flesjes

Maar als je je bedenkt dat je 96 punten nodig hebt en tevens een hoop geluk dat je geen dubbele glazen krijgt, dan kan je nog lang moeten blijven sparen of iemand hebben waarmee je kan ruilen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Pfff, dan ben je inderdaad wel even bezig, Manders. Hoe ver ben je al?

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Ik heb er 6 in huis waarvan 1 dubbel..

Dit is wat ik momenteel heb:

• Jeremie Frimpong
  • Denzel Dumfries
  • Memphis Depay
  • Cody Gakpo
  • Xavi Simons

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Wauw ​@MandersOnline! En goedemorgen. Ik moet ineens terugdenken aan de Cola glazen spaaractie die ooit bij de McDonalds was, dat je bij bepaalde menu's een Coca Cola glas kreeg in een leuk kleurtje. Dat was ook een ‘spaar ze allemaal’ actie, wel heel erg leuk 😁

Hoeveel kan/wil je er nog sparen? En denk je dat 't gaat lukken?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 23, 2026

Lijkt mij ook wel leuk toe, maar ik hou beslist niet van cola, dus dat wordt niks….