Skip to main content
Beantwoord

Compliment voor medewerker KPN Winkel

  • 22 June 2024
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Wij hebben al twee jaar problemen met Kpn. Steeds van kastje naar muur. Het probleem is nog niet opgelost, maar dankzij Ahmet zijn we hopelijk op de goede weg. Vandaag zijn we in de winkel op de Frederik Hendriklaan geweest en daar zijn we super goed geholpen!! Enorm groot compliment aan Ahmet, dank je!!

@KimB12, hoi!

Wat leuk en goed, dit. We waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen. Ik heb jouw bericht + linkje van dit topic gedeeld, zal Ahmet vast héél erg leuk vinden!

💚


Dat is natuurlijk heel mooi, als er ook eens goed nieuws gemeld wordt :-)

Maar nu ben ik wel heel benieuwd naar wat het probleem nu eigenlijk was.


Graag wil ik mij hierbij aansluiten: gistermiddag in het filiaal op de Lijnbaan in Rotterdam sjaaltjes gehaald voor de buur(t) poezen, meerdere exemplaren ontvangen van een uiterst vriendelijke medewerker!


Graag wil ik mij hierbij aansluiten: gistermiddag in het filiaal op de Lijnbaan in Rotterdam sjaaltjes gehaald voor de buur(t) poezen, meerdere exemplaren ontvangen van een uiterst vriendelijke medewerker!

Oh daar kom ik regelmatig. Ik ga dit appje doorzetten naar ze!


Dat is natuurlijk heel mooi, als er ook eens goed nieuws gemeld wordt :-)

Maar nu ben ik wel heel benieuwd naar wat het probleem nu eigenlijk was.

Twee jaar geleden zijn we overgestapt naar KPN vanwege glasvezel. Dit is op de verkeerde plek aangelegd en dat moet Volker Wessels aanpassen op verzoek van KPN. Er zijn al een aantal keer monteurs geweest die ons vertellen dat de aanleg veranderd moet worden. En dit lukt dus al twee jaar niet! Heel vaak contact gehad met KPN, KPN netwerk, Volker Wessels, klachten, terugbelverzoeken, mailtjes, maar helaas… We wachten geduldig af 🥴


Reageer