Skip to main content

Complimenten voor de klantenservice dame van vanavond!

• February 9, 2026
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Na maanden lange irritatie van te traag werkende wifi verbinding, steeds weer checks via de kpn app te downloaden en mb metingen, opnieuw opstarten van modems, wifi versterkt opnieuw opstarten en verbinden etc. Was ik na een thuis werkdag er goed klaar mee, dus na wat zoeken toch telefonisch contact opgenomen.

Normaal ben ik nooit zo snel van een bericht achterlaten of een review. Maar vanavond ben ik meer dan fantastisch geholpen door een mevrouw van de klantenservice. Begripvol, vriendelijk, professioneel en met een beetje humor doorliepen we alle stappen. En was ik al snel mijn irritatie’s kwijt en waardeerde ik haar behulpzaamheid en de manier waarop zij mij heeft geholpen. Meer dan complimenten voor de mevrouw die mij vanavond heeft geholpen en verdiend dan ook oprecht een compliment en hoe zij service heeft verleent vanavond! Ik hoop dat het kpn management haar ook waardeert en ziet als dat ik als klant haar hulp heb gewaardeerd!  

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 9, 2026

Als je in uw community profiel uw gegevens zet (enkel zichtbaar voor KPN Medewerkers van dit forum) dan kan dit bericht ook naar deze medewerkster / haar manager worden doorgestuurd.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 9, 2026

En is het maanden lange probleem ook opgelost? Of oplossing dichterbij gekomen?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Valerie K., wat leuk dat je de moeite neemt om dit hier op de KPN Community dit te delen. Ik geef het compliment en het dankwoord graag door aan mijn collega. Zou je daarom jouw profiel in willen vullen? Dan kan ik de mooie woorden overbrengen.