Skip to main content
Antwoord

Complimenten voor Jort van de klantenservice

• December 1, 2025
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Op 1 december 2025 werd ik om 16:47 teruggebeld door KPN klantenservice medewerker Jort (,nadat ik via de chatbox Dot had gevraagd om teruggebeld te worden). Mijn vraag was vrij complex en komt volgens mij niet vaak voor, maar Jort heeft me er echt goed doorheen geholpen.

Hij nam de tijd, bleef geduldig en schakelde verschillende afdelingen in om alles duidelijk te krijgen. Hij legde rustig uit wat de mogelijkheden waren en dacht echt met me mee. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat hij op z’n minst een keer zou zuchten, gezien de tijd die ik in beslag nam. In plaats daarvan hoorde ik alleen maar een enthousiaste medewerker die oprecht zijn best deed om mee te denken en te helpen. Je merkt meteen dat hij veel kennis heeft en dat hij iemand is die zich snel zal ontwikkelen (qua functie) binnen KPN.

Ik was zo tevreden over zijn hulp dat ik speciaal een nieuw account heb aangemaakt op dit forum, om deze review te plaatsen. 

Dank aan Jort voor zijn inzet. Medewerkers zoals hij maken echt het verschil.

Gr, 

GL

Beste antwoord door Lvd91

Hi ​@Leo Otto Marie ,

Attent dat je de moeite neemt om dat hier te delen😊

Als je je profiel invult met je klantgegevens kan een moderator er volgens mij wel voor zorgen dat je compliment bij Jort terecht komt ;)

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 1, 2025

Wat leuk nieuws. En dat je hierdoor ook de community hebt gevonden. Hier kun je ook veel vragen kwijt, tenzij de privacy in het geding komt natuurlijk. Hier is ook heel veel kennis aanwezig. In aanwezige leden, moderators en in de al gestelde vragen danwel de KENNISBANK hier.

Fijn dat met de hulp van Jort alles is rondgebreid.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • December 1, 2025

Hi ​@Leo Otto Marie ,

Attent dat je de moeite neemt om dat hier te delen😊

Als je je profiel invult met je klantgegevens kan een moderator er volgens mij wel voor zorgen dat je compliment bij Jort terecht komt ;)

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Leo Otto Marie, welkom op onze community! Wat een mooi compliment! Ik geef het graag door. Zou je je adres of klantnummer willen toevoegen aan je profiel zoals Lvd91 al noemt? Dan geef ik m door!