Skip to main content
Beantwoord

Complimenten voor klantenservice

• January 9, 2026
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik ben vandaag om 15.48 uur zo vriendelijk en gezellig geholpen. Een aangenaam gesprek en alles werd heel duidelijk en relaxed uitgelegd en hij was vooral vrolijke gast. Heb helaas je naam niet onthouden of gehoord. Je was oprecht geïnteresseerd en dit alles mag ook wel eens gezegd worden. Voor mij, medewerker van de maand januari, dank je wel.  

Beste antwoord door Alex van KPN

Hoi Alex, als jij de januari topper voor mij wilt complimenteren graag. Profiel ingevuld staat ingevuld voor je klaar 👍

Uiteraard, onze beste collega heeft van ons een mooi bericht gehad hierover met een link naar dit topic. 

Nogmaals bedankt voor het melden! 😊

4 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 9, 2026

@Yvonnevm71 Wat een leuk en vrolijk bericht!  

Het is weer eens wat anders dan de negatieve reacties die regelmatig te lezen zijn hier.

Er komt binnenkort een moderator langs die e.e.a. kan doorgeven aan de desbetreffende medewerker. Top! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 9, 2026

Hi ​@Yvonnevm71, welkom allereerst hier en wat een hartverwarmend bericht. Dank hiervoor. 

Mocht je nog zin hebben om je KPN profiel in te vullen, dan kan ik achterhalen wie die topper is geweest en dit doorgeven. Erg blij om te lezen dat je tevreden bent. 

Laat het me hier weten als je dit hebt gedaan. 😊

• Auteur
  • January 9, 2026

Hoi Alex, als jij de januari topper voor mij wilt complimenteren graag. Profiel ingevuld staat ingevuld voor je klaar 👍

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 12, 2026

Uiteraard, onze beste collega heeft van ons een mooi bericht gehad hierover met een link naar dit topic. 

Nogmaals bedankt voor het melden! 😊