Skip to main content
Vraag

Complimenten voor KPN medewerker

  • 25 August 2024
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Beste kpn,

 

23 juli j.l heb ik sim laten blokkeren en nadien heb ik bijna een maand niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden na 3 nieuwe simkaarten. Na vele telefoontjes en klachten en zelf een bezoek aan de kpn winkel lukte het niemand om dit op te lossen. Uit eindelijk had ik nick aan de telefoon en in 22 min was het probleem opgelost wat alle andere kpn medewerkers niet is gelukt!!!! Zelfs de speciale afdeling lukte het niet. Dus Nick werknemer van de maand maken. Ik verwacht alleen nog dat kpn met een compromis komt want in de kpn winkel hebben ze mijn s pen van de Samsung s24 ultra violet gebroken en ik wil korting op mn factuur van de maand dat ik niet bereikbaar was en een excuus.

Admin: eigen topic voor aangemaakt

 

 

Superlief bericht van je @Buddha2011  En wat attent van je om hier de moeite voor te nemen 😊

Als je jouw gegevens invult, dan kan een moderator de complimenten doorgeven aan de door jou genoemde medewerker, Nick. Zou je je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en  klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators!

En geef hier op het forum even een seintje wanneer dit gedaan is. :-) 

Fijne dag! 


Hoi @Buddha2011, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dit compliment zet ik graag door naar de desbetreffende medewerker, altijd leuk om zoiets te delen. Om dat te kunnen doen, heb ik wel je gegevens nodig. Als jij je forumprofiel in zou willen vullen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan, dan zorg ik ervoor dat dit bericht bij mijn collega Nicky terechtkomt.

Wat betreft het feit dat jou s pen in de winkel is gebroken; hiervoor is mijn advies om hier een officiële klacht over in te dienen en daarvoor kun je dit formulier gebruiken. Na het indienen van je klacht, zal er binnen 10 werkdagen contact met je worden opgenomen om de klacht verder te bespreken en ik hoop natuurlijk op een voor jou goede uitkomst 🙏🏻


Reageer