Skip to main content
Antwoord

Complimenten voor KPN medewerker

• March 4, 2025
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

beste helpdeskmeders van alle afdelingen. dit is een bericht van B v Herwaarde  

na lange tijd gedonder met de TV, slechte internet te hebben gehad, waren we er geheel klaar mee.

het kastje muursysteem wat sommige van jullie hanteren is klantonterend. ik betaal € 61,61 per maand voor mijn internet, tv, gsm en wordt helaas regelmatig afgescheept, met een service VER beneden pijl voor het geld wat wij moeten betalen.

Helaas voor jullie was de laatste storing het befaamde druppel die de emmer deed overlopen en was voornemens ALLES  bij en met KPN te verbreken omdat de servicemedewerkers/sters  zwaar beneden het verwachte pijl is. mogelijk door onkunde.

GELUKKIG kwam ik in contact met een senior damenvan de helpdesk  , die wist waar ze over sprak, die gelijk ging regelen, een GOEDE monteur aanstuurde.

Dit was de eerste monteur in KPN kleding. 

zowel de aangemaakte bon met klachten omschrijving en de kundigheid van de monteur hier in huis

is het probleem EINDELIJK in ons “voordeel” opgelost, het tv kastje draait al UREN zonder storing zonder warm te worden, het internet werkt, geen uitval meer van wifi enz enz. DANK DANK DANK

aan alle net beginnende helpdeskmedewerkster neem een voorbeeld aan, deze vrouw is haar gewicht in goud waard, door haar kennis kunde en menselijkheid.

ook mochten we heden 04.03.2025 een schitterende mooie bos bloemen ontvangen voor mijn zieke vrouw van deze kanjer

beste CEO van KPN afdeling Helpdesk.

verdubbel deze vrouw haar salaris ze is door haar handelen, kundigheid en menselijkheid, dit dubbel en dwars waard.  

Train uw onervaren medewerksters zoals haar daar vaart de hele klantenbestand en de KPN wel bij

nogmaals chappo voor deze mevrouw en de aangestuurde monteur .

kundig, klantvriendelijk, en bereid uitleg te geven over de soort storing, de manier van oplossen en de uitleg hiervan.

behou dit personeel koester het 

met vriendelijke groet Ben en echtgenoot AN  helaas kan ik geen foto bijvoegen van de bosbloemen en mijn vrouw maar geloof mij dit heeft mij geraakt en mijn vrouw HEEL ERG goed gedaan.

Admin: naam & adresgegevens verwijderd uit openbare post i.v.m. privacy

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@anben, welkom op onze community! Bedankt voor dit mooie compliment! Ik zal het aan de collega's doorgeven!

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Hoi ​@anben, welkom op onze community! Bedankt voor dit mooie compliment! Ik zal het aan de collega's doorgeven!

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!